Awesome Chat

Hej på er mina älskade läsare!



Jag tänkte fråga er hur många som är intresserade av en chat på msn? Det vore roligt om så många som möjligt ville hänga på!

Tanken är då att ni addar min msn allihop, sen vid en bestämd tid så bjuder jag in alla er läsare så kan vi allihop chatta om... jaa... allt som faller oss in helt enkelt! Ni kanske undrar över något i novellen, eller så kanske ni undrar något som har med mig att göra, eller något liknande.

Jag vet att jag inte berättat för folk vad jag heter, var jag bor, hur gammal jag är o.s.v. och jag kan tänka mig att vissa av er tror att det kanske beror på att jag inte vill ge ut de uppgifterna. Saken är den att det stämmer inte :) Anledningen till att jag inte skrivit ut dessa uppgifter om mig själv är för att jag från början ville att folk skulle läsa för att de kanske fann novellen intressant och inte för att det är jag som skriver.

Jag tror det är typ mellan 3-5 av er läsare som faktiskt vet vad jag heter, en av dessa vet allt om mig då hon råkar vara min bästa vän. Men ja, jag har inte sagt något om folk inte frågat! :)

Oj då, nu kom det visst en liten avstickare, sorry för det. Back on track! Så, om vi är intresserade av detta så kan ni väl slänga in en kommentar? Jag skulle tycka att det vore jätteroligt så klart, men det blir ju roligare ju fler man är! :)

För er som kanske vill ha min msn ändå för att till exempel lättare få reda på om ett nytt kapitel är uppe eller om ni har någon fråga eller så, det är bara att adda på ;) [email protected]

Jag kan även komma att fråga er som har min msn om grejer, till exempel vad ni har för önskemål som ska hända, kanske någon incident som kanske ska göra livet komplicerat för någon, ja ni förstår!

I alla fall, tack så mycket för besöksrekordet jag hade i onsdags! 82 85 vare visst, olika besökare hade jag! Det värmde enormt mycket! Dessutom, samma dag, visades bloggen över 300 gånger och ni förstår inte hur glad jag är över det! Ni är underbara, varenda en av er!

Vill även tacka för alla kommentarer jag har fått! Det är helt sjukt! Jag blir så otroligt glad över att klicka mig in på bloggen och hitta över 15 olästa kommentarer som väntar på mig! Det går inte ens att beskriva alltså! :')

Tänkte bara säga att jag inom kort tänker byta design, då som jag sa från början, detta bara är en design jag har för tillfället. Så om du gör designer, och skulle vara så otroligt gullig att göra mig äran att klistra ihop en, så skulle det vara supersnällt! Spelar ingen roll hur avancerad den är, hur fancy den är o.s.v. det som jag värdesätter är kärleken bakom det och att det är någon som gör en design för att den tycker det är roligt!

Så, gör du designer? Spelar som sagt ingen roll om den är avancerad eller liknande, mejla mig eller släng in en kommentar! Det enda jag vill ha är något som har med Justin att göra! :)<3

Haha nu börjar det här bli väldigt långt känner jag xD Ska skriva på nästa kapitel imorgon, eller idag... Fredagen den 22 April 2011 alltså ^^

Kommentera vad ni tycker om idén, adda min msn, fortsätt besöka, fortsätt kommentera och gör du designer så mejla eller skriv till mig! :) Ni är gulv världa!

Glömt mejladressen? Haha ingen fara, ni får den igen :) [email protected]

Bara mejla om allt möjligt, och var inte rädda för att skälla på mig om jag inte laddat upp något på ett tag! :)

Älskar er alla supermycket!


Kommentarer
Postat av: Bästa vännen ;D

Jag är på!! :D Om jag är ledig och har tid då är jag såklart med på chatten!! :D <3 Du är ett geni hjärtat!! ;) <3

2011-04-22 @ 22:38:29
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0