Hurtig som få!

Hej på er mina underbara vänner!

För det första så tycker jag att det är synd att ni alla inte kan ta er till Stockholm den 7:e, men någon gång kommer jag nog få träffa er alla :) Jag hoppas det i alla fall! :) Och till er som kommer dit, see ya there! :)

Sen var det en tjej som undrade var kapitel 26 och 27 var någonstans för att de tydligen har förstunnit, jag kollade upp det och jag hittade dem. Hittar du dem inte så hör av dig igen så ska jag se vad jag kan göra! :)

Nu angående rubriken; jag måste ha fått fnatt eller så, för jag ska faktiskt ut och springa. Oja, you heard me! Haha jag ska kila ut nu, sen när jag kommer hem ska jag in i duschen, men sen tänker jag skriva på nästa kapitel! :)

Så, vi ses om ett tag :) <3

Love you ALL! <3


Kommentarer
Postat av: Madde

Can't wait!!!!!!! :) Kommer inte ihåg om jag kommentera nyss, snacka om att ha ett minne som en guldfisk!

2011-04-25 @ 21:19:30
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: Anonym

hellu agian! ;)

haha, du förstod mig rätt och BRA! för jag är typ helt kär i din novell och är väldigt glad att du inte tänker gå fort fram. och bara så du vet så ville jag mest säga det så du tänkte på det, inte för att jag trodde att du skulle göra det.



och jag menade den novellen du pratade om som du hade gjort men inte visat för någon, den på engelska. vet du vilken jag menar? :)



kramar på dig tjejen ! :D <3

2011-04-25 @ 21:31:19
URL: http://biebesdream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0