Where are you now - Kapitel 37

Oj oj oj oj OJ! Säger jag bara! Jösses jag trodde det var fler som hade koll på dessa män men tydligen inte :S
Aja, nu får ni iaf en förklaring på vilka mina snyggingar är! :D

Jag kan ju ärligt säga att Viggo Mortensen, han är skithet, men inte precis någon crush...
Däremot Hugh Jackman!!!! Oj oj oj! Där kan man snacka CRUSH!

Så ja, jag har några fler Crush'er än bara han, och Justin... Vill ni veta dem kan jag skriva om det lite senare, men NU ska ni få läsa kapitel 37 :D

Enjoy!



FÖRRA DELEN:


”Så ni vet inte vem han är heller?”
stammade jag fram och såg hur de sakta skakade på huvudena. Jag visste inte om jag skulle gråta eller skratta. De hade verkligen bott i en skokartong.


”Okej, dags för snabblektion. Hur många av er har sett någon av Sagan om Ringen filmerna?” frågade jag och såg hur alla i rummet höjde sina händer. Jag log mot Christian, Caitlin och Justin.

”Eftersom att ni redan vet vem Viggo är, behöver ni inte svara på mina frågor om honom. Det här är för tillfället till för Chaz och Ryan.”
svarade jag och log överseende. De tog ner händerna och såg på Chaz och Ryan, som såg lite obekväma ut.

”Okej, ni har sett filmerna, eller någon av dem. Vem tycker ni är bäst i filmerna?”
frågade jag sen tålmodigt. Det var bara att inse att de inte hade samma förråd med kändisar som jag själv hade. Jag tittade hyfsat mycket på film, och följde alltid nyheterna om den nya skådespelaren och den nyfunna sångerskan. Jag älskade att hålla mig uppdaterad om det då jag tyckte det var intressant. Jag hade även mycket olika åsikter om varje kändis jag kände till. Jag hade även hört att min skivsamling hemma var att dö för. Jag lyssnade på i princip allt och hade därför otroligt mycket skivor.

”Den frågan var enkel, Aragorn är helt klart bäst!”
sa Chaz och Ryan nickade instämmande. Jag log glatt mot dem.

”Bra, där har ni Viggo Mortensen!”
svarade jag enkelt och flinade mot dem. De nickade kort båda två innan Chaz ryckte på axlarna.

”Okej, det var en. Hugh Jackman nu då. Har ni sett Australia?”
frågade jag. Jag hoppades dem hade det, för filmen var verkligen fantastisk. Mer än fantastisk faktiskt. De skakade båda två på huvudet och jag suckade.

”Hmm, okej. Jag antar att ni sett X-men då?”
frågade jag, jag var hyfsat säker på att de sett dem, jag menar, vem har inte? Visst fanns det sådana som inte gjort det, men det kändes som om det var nästintill omöjligt. Jag var liksom uppvuxen med de filmerna, och innan filmerna var det ju programmet X-men som jag satt bänkat framför varje morgon.

”Ja, vem har inte sett X-men liksom. Det äger ju!”
hörde jag Ryan säga och jag kände hur jag slappnade av lite.

”Vem tycker ni är bäst, eller ja coolast, där då?”
frågade jag med ett brett leende på läpparna. Jag var ganska säker på vad de skulle svara, men man visste ju aldrig, de var ju ganska duktiga på att överraska mig. Det var de allihop, särskilt Justin, den lilla smygaren. När jag tänkte på det började jag skratta och jag kände de andras blickar på mig medan jag försökte sluta skratta, jag menar, så roligt var det väl ändå inte?

”Babe, vad skrattar du åt?”
frågade Caitlin och jag vände blicken mot henne och drog ett djupt andetag. Sedan kände jag att jag återfått kontrollen av mig själv.

”Ledsen sötnos, jag tänkte på något bara. Så, vem gillar ni bäst nu då?”
frågade jag killarna och de såg ut att fundera en stund. Enligt mig fanns det inget att fundera över, men alla var inte som jag och dessutom var de killar. De höll lättare reda på kvinnliga skådisar och kändisar, och det förstod jag.

”Tja, han den där killen med laserblicken är ju ganska nice.”
svarade Ryan efter ett tag och Chaz instämde. Jösses, de var nästan som bröder, likare människor var nog väldigt svårt att hitta.

”Ja, jag vet ärligt talat inte vem som spelar honom, men inte är det Hugh Jackman i alla fall. Min babe spelar Wolverine. Och enligt min åsikt så är han den coolaste i hela X-men, och det har ingenting med just Hugh att göra.”
svarade jag och log mot grabbarna som nu nickade.

”Jag måste erkänna att han är min favorit mellan killarna. Jag menar, vem vill inte kunna läka automatiskt? Dessutom är det otroligt coolt med hans järnklor, eller vad man ska kalla det.”
sa Justin och log lite. I ögonvrån såg jag hur Christian nickade gillande.

”Okej, nu vet ni vilka Hugh Jackman och Viggo Mortensen är, så nu kan vi kanske se på filmen? Det var länge sen jag såg min babe!”
sa jag glatt och efter att jag sett att de andra nickat satte jag igång filmen igen.


Så, vad tycker ni nu då? Vem är snyggast?
Hugh Jackman (Wolverine) eller Viggo Mortensen (Aragorn) ????? :D

Så, vad tyckte ni? Jag ska sätta fart att skriva mera nu, ska verkligen försöka få in ett till kapitel ikväll, annars får ni in det imorgon bitti innan jag drar till plugget :) Haha jag börjar halv ett imorrn, SOFT :D

Men jaja, kommentera vad ni nu tycker Shawties <3

XoXo

Kommentarer
Postat av: Josefin ;)

Bravo!

jag har inte ens skola imorn!

dock ska jag jobba (prao) så jag börjar tio, fast slutar ändå 2, så ganska soft ändå! =D



(lite onödig fakta då men... HAHAHAH)

2011-03-20 @ 21:41:38
URL: http://josefindaahl.blogg.se/
Postat av: Josefin

Aeh, asså jag gillar inte låten med justin, den är så lugn. HAHAH =D



dom färgerna finns på claire's, vad jag vet finns det inte i sverige. men jag har ingen aning, men har aldrig sett det där. Såg det första gången i Ny, och det finns i Prag. :)

Säkert på deras hemsida med ! =d



Tack :$

2011-03-20 @ 23:19:39
URL: http://josefindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0