Det kommer...

'zup my sweet angels?!
 

Jag ve att de tagit lite längre tid den här gången att förädigställa ett kapitel, men jag har inte halkat ur mina banor, det kommer :) 

Däremot vet jag inte när det kommer eftersom att jag olyckligtvis fyller år idag och folk försöker göra allt för att fira mig.. Men jag jobbar på det :) Tänkte bara låta er veta att jag inte glömt er och att.. mjaa... Det kommer! <3
 
Återigen ett stort tack till er alla för att ni tror på mig, för att ni finns kvar, och är långt mer underbara än vad jag förtjänar! Från djupet av mitt hjärta; tack! Jag älskar er! <3
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gud vad fin du är! Älskar håret :)

Svar: Oj, tack så mycket :) Det gör jag också, älskar de :) <3
idamadelenemoren.blogg.se

2013-05-29 @ 16:58:51
Postat av: Stronglove

Hej vill du göra länkbyte i menyn? svara å min blogg ! :)Stronglove.devote.se

2013-06-05 @ 21:32:50
URL: http://stronglove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0