Ny design = tillfällig

Hej igen på er! :)

Smo ni antagligen märker, de är svårt att inte märka ^^, så har bloggen en ny design. Anledningen till att jag byter så mycket är för att jag inte är nöjd med någon då de inte riktigt passar.

Ja, den här är bara tillfällig! Jag söker fortfarande någon som är duktig på att göra designer! :) Eller duktig, snarare någon som har lust till det! :)

Kram på er alla!

Love you all!

Och hey, OM ni har en blogg, skriv bloggens URL där det ska vara :) Jag gillar att ge tillbaka (alltså på ett bra sätt), alltså besöka bloggen och kommentera. Det är bara fråga tjejer som Becca t.ex. jag har besökt hennes blogg en hel del och både tackat för kommentarer samt svarat på hennes frågot. Om ni tittar noga så ser ni även att hon finns bland länkarna :)

Jag vill läsa om er också, det är därför jag nu säger att ni ska "visa" vilka ni är! :) Jag är en nyfiken liten tjej :P

Så, det var det!

Puss på er alla <3


Kommentarer
Postat av: paulina

du skriver verkligen underbart , heelt otroligt.

Du skriver så himla bra och din novell är sjukt speciell.

Helt klart min favorit!

checka min novell också :)

2011-04-22 @ 10:15:13
URL: http://novellombieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0