Blogg-träffen ♥

Jag tänkte på en grej luvies, gällande blogg-träffen som verkade vara lite intressant...

Vilken region bor ni ? Västerås? Stockholm? Göteborg? Har fortfarande inte bestämt mig var jag ska ha den, och tänkte då att ni ska få hjälpa mig att bestämma det genom att beträtts vad ni tycker och vilken region ni bor / vad som är närmast :)

Sen har jag en till nyhet till er alla :) på väg ner till Göteborg just nu för att fira nyår tillsammans med min bästa vän :) vet inte riktigt om vi kommer sitta vid internet mycket, men eventuellt kommer jag nog lyckas slänga upp en hel del kapitel till er :)

Eftersom att fröken Stephanie är lika taggad för fler kapitel som de flesta andra av er så gissar jag på att hon inte direkt misstycker xD

Men ja, svara gärna på var ni bor någonstans :) jag behöver inte publicera svaren om ni inte vill, de bestämmer ni själva så skriv gärna med det i kommentaren i så fall :)

Love you guys! <3


Kommentarer
Postat av: lollo

Jag bor i Linköping men skulle kunna komma om det var i Stockholm(min pappa bor där).

2011-12-26 @ 20:18:51
Postat av: Anonym

Jag bor utanför jkpg, så göteborg ee närtmast, tror jag :D

2011-12-26 @ 23:31:10
Postat av: Anonym

Jag bor utanför jkpg, så göteborg ee närtmast, tror jag :D

2011-12-26 @ 23:31:13
Postat av: Veronica

jag bor i blekinge hahaha. så det är förlångt för mig vad det än blir :/

2011-12-27 @ 02:38:35
URL: http://veroniicah.tumblr.com
Postat av: rt

Västerås :)

2011-12-27 @ 10:15:43
Postat av: Julia

*STOCKHOLM I MITT HJÄRTA (lalala)*. Hehe, närå men Stockholm är där jag bor :D Det vore grymt azum om du hade blogg-träffen där :D

2011-12-27 @ 17:06:18
Postat av: Johanna

Västerbotten... ^^

Men OM jag kunde komma så skulle jag helt klart rösta Götet, då jag har lite 'hemlängtan' (bodde där lite till och från i ett år, och då känns det ju lite failat att ha 'hemlängtan', men ändå... ^^)

2011-12-27 @ 19:27:16
URL: http://843Words.blogspot.com
Postat av: elena

jag bor 2 timmar från stockholm

2012-01-06 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0