Små tankar ifrån moi :P

Hello my little Angels :) <3

Jag har funderat en stund, på lite grejer...
Dels på att Bieber Cash fyller ett år snart (oh damn)...
Dels på att jag funderat på att ha någon form av bloggträff, eftersom att det var många som inte kunde komma på belieber träffen i maj...
Dels på att det kanske finns mycket frågor som ni sitter och håller på...

Därför har jag någonting att fråga er allihop :)

1. Bieber Cash fyller 1 år den 26 februari (en söndag) och jag tänkte att ifall det är intressant så kanske ni vill ha en bloggträff då :P Vad vi skulle göra, var vi skulle vara o.s.v. har jag ingen aning om, jag är bara nyfiken på om det kanske är någonting som skulle vara utav intresse :P

Så vad tycker ni? :) Borde jag försöka fixa en blogg-träff till den 26 februari? Då Bieber Cash fyller 1? :) Det är ni som bestämmer! :D <3

2. Har ni mycket frågor? :P Det kan vara om både mig, bloggen, Justin eller någonting helt annat... Är det behövligt att ha en frågestund på bloggen? :)

Såååååååå, kommentera och skriv vad ni tycker om det jag precis skrivit :) Det är ju er det handlar om så jag vill ju ha era åsikter! :)



btw så kommer kapitel 180 snart :) Håller på och skriver kapitlet just nu :)




LOVE YOU ALL MY LITTLE ANGELS <3


Kommentarer
Postat av: lollo

Vart bor du i såna fall? alltså vilken stad å så? Skulle vara roligt med en träff vet dock inte om jag kan den 26 beror ju lite på vart du bor och vart den ska vara då också :)

2011-12-23 @ 20:15:40
Postat av: Julia

Bloggträffen låter superkul! Men det skulle nog bli svårt, det beror ju på vart du (även vi heh) bor.. Men skulle den vara i Stockholm så sure! :D :D

2011-12-24 @ 13:06:09
Postat av: rt

Om det är i Västerås så okej men annars så vet jag inte :/

Ha en underbar jul <33

2011-12-24 @ 21:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0