Where are you now - Kapitel 177


”That wasn’t the present we planned to give her, but fine with me.” muttrade han. Så typiskt honom att spela tjurig nu. But, let’s continue instead.” flinade han och jag himlade med ögonen åt honom. Han var bra rolig han. Sel log mot honom innan hon gav mig ett silvrigt paket. Jag log tacksamt mot henne innan jag rev bort pappret. Ännu en låda visade sig under pappret men den här gången var det inga fotografier när jag öppnade kartongen. Det var en mikrofon. En blå mikrofon med silvriga stenar på den och några stenar i en mörkare nyans av blå som formade sig till ett D och ett W. Jag log tacksamt mot Sel och hon besvarade snabbt leendet. Det låg någonting mer i kartongen, en lapp. Jag tog upp den och såg att det var ett brev. Koncentrerat läste jag igenom det innan jag nickade entusiastiskt mot Selena. Hon gjorde tummen upp och jag rev snabbt sönder lappen. Justin skulle allt få smaka på sin egen medicin.


”Please baby? I don’t want to open more presents!” påpekade jag till Justin som stod med ett enormt flin på läpparna. Mikrofonen jag fått utav Selena var hur bra som helst och den var fantastisk att hålla i också.

”Just one more, then you’re done. C’mon bunny bee! You’re gonna love this!”
envisades Justin. Han nästan studsade upp och ner, så entusiastisk var han. Jag suckade innan jag nickade. Det här fick bli den sista, sen tänkte jag inte öppna en enda till, på minst tio års tid. Han gav mig en snabb kyss innan han sprang av från scenen och genom publiken. Där borta mötte han någon och de verkade prata om någonting.

Okay, Sel, make sure she’s not looking!” beordrade Justin i mikrofonen och strax därefter kände jag ett par nätta händer över mina ögon.

”Han är knäpp, jag vet, men tro mig, han vet vad han gör. Du kommer älska den här presenten!” hörde jag Sel viska till mig och jag nickade lugnt. Att han visste vad han höll på med, det var inte direkt någon nyhet för mig, antagligen inte för någon. Men det skrämde mig lite att både Justin och Sel var helt säkra på att jag skulle älska det. Tänk om jag inte gjorde det då? Vad skulle hända då?

”Okay, are you ready? You guys have to be quiet, can you handle that? Ah, you all’s gonna love this!” hörde jag Justin säga och det fick mig att himla med ögonen. Sel skrattade bredvid mig och det fick mig att le. Jag älskade Selena. Hon var alltid så trevlig, så underbart snäll och extremt rolig. Jag hörde steg bredvid mig och sen stannade någon en bit bort.

”Baby, say hello to your new little friend. Dezzie, this is Shawty!” sa Justin och Selena tog bort sina händer från mina ögon när han sa det sista ordet. Jag vände blicken mot Justin och såg att han höll i en svart, lurvig sak. Jag granskade hårbollen i hans famn och insåg att det var en liten hundvalp med en rosa rosett runt halsen. Han kom fram till mig och jag reste mig upp för att titta på den söta lilla saken i som satt lugnt mot hans bröst. Försiktigt sträckte jag fram handen för att låta henne nosa på mig. Nästan genast började hon slicka mig på handen och jag skrattade lågt.

”Vill du hålla henne?” frågade Justin och jag vände blicken mot honom för att svara. Han såg så glad ut, jag trodde nog aldrig att han kunde se gladare ut än han gjort andra gånger, men det här slog priset. Jag fick inte fram ett ord så jag nickade bara mot honom. Smidigt flyttade han över henne till mig och jag kände den behagliga tyngden i famnen. Jag var inte särskilt bra på hundraser, och det visste nog Justin om för han kliade henne bakom örat medan han förklarade för mig.

”Hon är en Australien Shepard. Visst är hon söt?” frågade Justin medan han klappade henne lite. Jag tittade på hundvalpen som satt i min famn och strök handen genom hennes mjuka päls.

”Hon är helt underbar! Men, hur…?” började jag och Justin log genast bredare.

”Hon är din present, jag tycker inte om att du är helt ensam när din pappa inte är hemma. Men när du inte har tid för henne så kan mormor och morfar ha henne. Vi har redan kollat om hon går ihop med Sammy och det gör hon. Dessutom kan hon följa med mig på turné beroende på var jag ska. Tro mig, hon har lindat Scooter runt svansen så det heter duga. Han är stört kär i den här hunden.” förklarade Justin och jag skrattade åt tanken på Scooter.


Awwwwwwww, vem blev förvånad? (aa) ;)

Ber om ursäkt för att det tagit sådan lång tid för kapitlet att komma upp -.-' Trodde att jag lagt upp det här för länge sedan, men det verkar ha blivit något fel så det kom inte upp O.o

I alla fall Shawties så är jag hemma hos mammas ex nu, där det finns internet, och eftersom att det är jul nu så ska jag försöka skriva och ladda upp så mycket kapitel som helst! :)

Sååååå, nästa kapitel kommer snart ;)
Stay tuned on twitter (@YOUAREMYUNICORN - look for the tags #BCAngels & #BieberCashUpdate))
And ofc on the facebook side (biebercash.blogg.se) :)

Sen har jag några frågor till er ;)

VAD HAR NI ÖNSKAT ER I JULKLAPP?
VAD ÄR DET BÄSTA MED JULEN?
VAD ÄR DET VÄRSTA MED JULEN?

Love you my little Angels <3


Kommentarer
Postat av: S

2011-12-21 @ 23:08:10
Postat av: Stephanie

1. Massor ^^

2. Klämma på paketen och att öppna paketen och kalle anka och... alltihopa ;D

3. att den tar slut (a)



ASBRA MADS!! <3 Lovelovelove :D <3

2011-12-21 @ 23:09:50
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/
Postat av: Anonym

OMFG ETT NYTT KAPITEL, seriöst hoppar av glädje! Och feeeett bra o allt! Gaaaah :DDD

2011-12-21 @ 23:26:13
Postat av: Johanna

GRYMT BRA! Har verkligen väntat & det är värt att vänta på! Älskar dig! :D

2011-12-22 @ 07:01:11
URL: http://johannaviveca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0