^^



Hej luvies :) <3

Har knåpat ihop lite saker om mig, som ni kanske inte visste om ^^ Hahaha jag vet att jag är en enorm no-lifer ^^ (aa) Hahaha don't blame me (aa) xD lmao jag är så tråkig ^^

Enjoy angels <3

  • Mitt fullständiga namn är Ida Madelene Morén
  • Det första jag gjorde när jag fyllde 18 var att ta bort min pappas efternamn 'Granström'
  • När jag föddes hade jag så blont hår att det var nästan vitt, så det syntes knappt
  • Jag bor i Västerås, på gångavstånd från Hälla
  • Jag studerar Djurvård på Jällaskolan som ligger utanför Uppsala
  • Min bästa vän heter Stephanie och vi träffades igenom bilddagboken.se (dayviews.com)
  • Mina största förebilder är Selena Gomez, Jasmine Villegas, Nikki Reed och Christina Aguilera
  • Jag och min mamma är som systrar, samtidigt som bästa vänner :) vi har en väldigt nära relation till varandra
  • Mitt längsta förhållande varade i 3 månader, 1 vecka, 2 dagar och 5 minuter (lmao) men det var inte mitt senaste förhållande
  • Jag är helt beroende av min telefon (sjukligt beroende)
  • Jag avskyr att göra folk besvikna
  • Om jag kunde skulle jag lägga upp minst fem kapitel om dagen, för det tycker jag att ni förtjänar allihop
  • Jag har svårt för att ta emot komplimanger från folk ^^
  • Min största fobi är clowner!
  • Jag lider av grov klaustrofobi
  • Jag tycker varken om Bacon eller Kassler
  • Jag har varit i samma rum som Taylor Lautner (dock var det ett enormt rum (även kallat Hovet i Stockholm xD))
  • Jag känner ett speciellt band till Where are you now och Down To Earth
  • Jag är förskräckligt dålig på att sjunga xD
  • Musik är en enorm del av mitt liv
  • Jag kommer gråta när WAYN är slut
  • Jag är sjukt stolt över WAYN :')
  • Jag kommer nog vara emotionell hela 26 februari, när Bieber Cash fyller 1 år
  • Bieber Cash, WAYN och alla ni underbara människor som ingår i #BieberCashFamily har förändrat mitt liv
  • Justin nu går Put Your Hearts Up med Ariana Grande på repeat i mina öron ^^
  • Det känns som om jag inte ger er tillräckligt mycket berömm och tack för allt ni gör för mig <3
  • Jag vill träffa er alla personligen så att jag kan lära känna er och få tid till att prata med er :)
Hahaha det var några saker om mig :P
Något mer ni vill veta? Kommentera ;) <3

Kapitel 215 kommer om typ en halvtimme eller något ^^ <3


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Awww, du är så otroligt söt!! <3 Älskar den bilden på dig!

2012-02-18 @ 22:46:23
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/
Postat av: 1 Bieber Cash Fan

Underbart vacker bild på dig!!!! Du har det underbaraste, vackraste och sötaste leendet!!! :')



Jag önskar att jag bodde närmare dig så att jag skulle kunna få träffa dig! :(



JAG ÄLSKAR DIG MADDE!!!! <3

2012-02-18 @ 22:48:13
Postat av: Ronja

AWWWW! :') VILKEN SÖT BILD! :D HAHA DU SKREV " JUSTIN NU";D varför använder du ditt mellan namn när du pratar om dig själv? :D <-------- nyfiken haha :-P

2012-02-19 @ 08:18:43
Postat av: Maja

VA? Jag trodde du var typ femton år eller fjorton, haha inte för att vara taskig men jag trodde inte du var över 18 :O? Svara jättegärna på det här för jag undrar hur gammal du är? :)

Det första jag gjorde när jag fyllde 18 var att ta bort min pappas efternamn 'Granström' hehe, reagerade på det där menade jag :)

2012-02-19 @ 14:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0