Sånt som ni kanske inte visste om mig ;)

Hej luvies :D

Jag har lite tråkigt, så nu får ni lite onödigt vetande om mig ^^


Me :) <3


Namn:
Madelene Morén
Piercingar: 4 i öronen, 1 i naveln
Tatueringar: Det kommer ;D
Längd: 171 typ
Skostorlek: 39 - 41 beroende på vad vi pratar om för skor
Hårfärg: Nötbrun :)
Fräknar: Inga alls :)
Motto: Så otroligt många :P som till exempel;
"Hoppas på det bästa,
Förvänta dig det värsta,
Ta det som det kommer."

Kär? Räknas Justin? (aa)
Har du ett förhållande just nu? Nej, jag gick ur mitt förhållande igår, så jag är singel <3
Önskar du att du bodde någon annanstans? Oh ja!
Vilket schampo använder du? Just nu använder jag Head & Shoulders (jag kan inte stava det, nej xD)
Vilken parfym använder du? Jag använder det inte särskilt ofta, men någon billig jag fick för något år sen eller nåt. Jag vill ha Someday, men det verkar ju som en omöjlig sak... -.-' 
Vad är du rädd för? Clowner!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gillar du att tvätta? Nje, inte världens roligaste, men det funkar ;P
Gillar du berg- och dalbanor? I LOVE IT :D

Senaste...

Filmen du hyrde?
Oj det måste varit Draktränaren... FRUKTANSVÄRT bra film! Men det var ett bra tag sen xD
Filmen du köpte? Jag tror den senaste filmen jag köpte var Another Cinderella Story faktiskt...
Låten du hörde: Everything's gonna be alright med Justin Bieber
Låten du laddade ner? Baby can I hold you tonight med Tracy Chapman
Personen du ringde? Min bästa vän, Butsy :)
Personen som ringde dig? Pappa :)
TV-program du såg? Hmm.... Bra fråga... Tror de va Pretty Little Liars ;)
Person du tänkte på? Er :'3

Favorit...

Låt:
Har så extremt många, så jag kan inte bara välja en... Men Where Are You Now, Down To Earth & One And The Same är tre, och nog antagligen dem tre som betyder mest för mig <3 
Sak att göra:
Skriva :) Det är något av det som jag gillar allra mest :)
Sport: Håller inte på med någonting för tillfället, men jag kan ju bara påpeka att är ni tankspridda; åk och simma! Det rensar hjärnan så sjukt mycket och mjaa, man blir nog lite klokare när vattnet rensat bort all onödig skit <3
Dryck: Bubbelvatten! Jag älskar bubbelvatten :D
Kläder: De varierar mycket :)
Film: Jag har många även här, men Never Say Never och Peter Pan (2003) är helt klara favoriter!
Bil: Chevrolet Impala -59 eller Chevrolet Bel Air -65 (aka. Hogge)
Serie: Navy CIS, Pretty Little Liars, CSI, Vampire Diaries ;D

Har du någonsin...

Gråtit över en pojke?
Hahaha dum fråga; ooooohja!
Gråtit över en flicka? Jaa tjejkompisar och så...
Ljugit för någon? Oh yeah! I'm so not perfect!
Varit i slagsmål? Ja (aa)
Blivit arresterad? Nej men de kommer väl xD
Träffat någon från internet IRL? JA!!!! :) Steph m.fl :) (och vi såg ju hur det gick, nu är vi BFF's babe <3)

Antal...

Gånger du varit kär?
Jag håller inte reda på det ^^
Gånger ditt hjärta brustit? Räknar inte obehagligheter, jag förtränger dem ^^
Hjärtan brustet på grund av dig? Ett par stycken tyvärr =/
Tjejer du kysst? Asså... Jag vet att det låter rätt fel... Men jag håller inte reda på det xD (aa)
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Mah homies ;)
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Hahaha de där tappade jag räkningen på för LÄNGE sen! ^^ xD

Senaste...

Boken du läste?
Starcrossed (Helena) :D Seriöst Luvies, vill ni läsa en bra bok, läs den!!! Det finns inte ord för hur fruktansvärt bra den är!!!! :D
Personen du fick e-mail av? Hahahaha Selena Gomez faktiskt xD ^^
Personen du fick brev av? Tele2 som skickade min mobilräkning -.-'
Personen du fick sms av? Stephis ;P
Gången hela din familj åt middag tillsammans? I have a broken family... Sista gången var nog... Hmm.... När jag va 6 kanske <3
Saken du köpte? En helt otroligt AWESOME plånbok :D

Allmänt...

Vad har du gjort idag?
Sovit, käkat lunch, umgåtts med mina polare :)
Brukar du svära mycket? Hahahaha alldeles för mycket xD
När stiger du upp på morgonen? Typ halv åtta på vardagar, och typ 12 på helgen beroende på var jag är och när jag gått och lagt mig dagen innan ^^
Vad har du på dig? Svarta jeans, mammas vita linne och en grå hoodie :)
Vad ska du göra ikväll? Jag lär åka på spö om jag inte skriver så... Skriva (aa) Hahaha just kidding, men skriva :)
Vad är du allergisk mot? Ingenting :) FÖrutom folk som inte kan acceptera andra! ^^
Var har du ont? Jaaa... Lite överallt typ xD
Använder du hårspray? Det händer
Kan du stå på händer? Haha jorå :D hahahaha beroende på hur man ser det xD
Håkan Hellström eller Justin Bieber? Inget att ens fundera över; JUSTIN BIEBER <3

Salt eller socker? Beror på vad man pratar om... Det är kul att strö salt i såren på någon man inte gillar (aa)
Gillar du ketchup? Jodå :)
Är du glad nu? Lite trött bara, men annars mår jag bra :)
Var du glad igår? Hmm... De går att diskutera...
Vad dansar du till? HAHAHAHAHA ALLT xD Jag kan få igång ett par swagger steps till den lugnaste låt du till och med kan hitta xD
Stockholm är... ? Stället där jag såg Never Say Never, träffade Steph första gången, såg Taylor Lautner och Kristen Stewart Live och stället där Gröna Lund finns. Samt stället jag träffade enormt många Belieber Sisters <3
Göteborg är... ? Stället där STEPHIS bor :D Swag on that <3
Kan du sjunga? Jag tycker verkligen inte de, men vissa verkar tycka de :S
Spaghetti eller makaroner? Same shit, different names!
Land du vill besöka? USA! Canada! ÖVERALLT! :D


Mjaa.... Hahahaha jag hade lite tråkigt, så där fick ni xD

Men luvies, kan inte ni, antingen kopiera och skriva era egna svar i kommentarsfältet på det här inlägget, eller kanske skriva på er egen blogg och sen länka så att jag får läsa? :)
Det skulle vara helt awesome :D

Aja, jag ska försöka få klart nästa kapitel <3




Kommentarer
Postat av: h

2012-01-26 @ 16:05:08
Postat av: sabbe

Jag gjorde de där på min blogg, så om du vill kan du ju kolla in :)

sabiinaeklund.blogg.se

2012-01-26 @ 16:05:26
URL: http://sabiinaeklund.blogg.se/
Postat av: Hanna

länkbyte? :D

2012-01-26 @ 16:05:29
URL: http://justindrewbiebernyheter.blogg.se/
Postat av: Sara

Namn: Sara Liljebladh

Piercingar: 4 i öronen, vill ha i navlen, näsan o läppen...

Tatueringar: vill ha :P

Längd: 1,63

Skostorlek: 39

Hårfärg: just nu är det lysande rött :P

Fräknar: Inga alls :)

Motto: don't cry, day "fuck you" and smile

Kär? nopp :)

Har du ett förhållande just nu? Nej, I'm singel

Önskar du att du bodde någon annanstans? Yes I do

Vilket schampo använder du? olika XD

Vilken parfym använder du? black star - Avril Lavinge men vill ha someday men går ju inte att få tag på -.-

Vad är du rädd för? spindlar ://

Gillar du att tvätta? usch nej, typ det värsta som finns!

Gillar du berg- och dalbanor? njae, mer för "snurr snurr" karuseller ;)



Senaste...



Filmen du hyrde? jag saknar dig :)

Filmen du köpte? never say never ;)

Låten du hörde: just the way you are - bruno mars

Låten du laddade ner? like I love you - Justin Timberlake

Personen du ringde? pappa :P

Personen som ringde dig? mamma ;)

TV-program du såg? Hmm... cold case I think XD

Person du tänkte på? dig XD



Favorit...



Låt: OMG... har flera stycken! men absoluta favoriten just nu är nog turn the tide - ailucrash

Sak att göra: Skriva o lyssna på musik ;P

Sport: dans och ridning :)

Dryck: cola :D

Film: har många men grease, dirty dancing och never say never är nog favoriterna ;D

Bil: kan ingenting om bilar men vill ha en range rover XD

Serie: one tree hill :D



Har du någonsin...



Gråtit över en pojke? venneh, tror inte det :P

Gråtit över en flicka? kompisar ja :)

Ljugit för någon? yes I have

Varit i slagsmål? det beror på, med syskon eller inte? med syskon så varje dag typ men inte annars XD

Blivit arresterad? Nopp

Träffat någon från internet IRL? nopp



Antal...



Gånger du varit kär? venneh, vem räknar?

Gånger ditt hjärta brustit? vet inte XD

Hjärtan brustet på grund av dig? har ingen aning XD

Tjejer du kysst? har aldrig kysst en tjej XD

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? alla, går där fortfarande xD

Gånger ditt namn varit med i tidningen? räknar inte ;)



Senaste...



Boken du läste? i det tysta - vicky jaggers, den är gryym! ett måste! :D

Personen du fick e-mail av? mig själv XD

Personen du fick brev av? banken ;)

Personen du fick sms av? fanny (kompis)

Gången hela din familj åt middag tillsammans? i förrgår tror jag :P

Saken du köpte? räknas godis? om inte, isf en bh XD



Allmänt...



Vad har du gjort idag? varit i skolan -.-''

Brukar du svära mycket? yes (A)

När stiger du upp på morgonen? vardager=7, helger=12 :p

Vad har du på dig? håliga jeans, marwin linne, munkis från new yorker ^^

Vad ska du göra ikväll? sooooova ;)

Vad är du allergisk mot? inget ^^

Var har du ont? axlar o nacke ://

Använder du hårspray? yess

Kan du stå på händer? venneh, har aldrig testat XD

Håkan Hellström eller Justin Bieber? EASY! JUSTIN BIEBER :D <3



Salt eller socker? beror vad du ska ha det till ;)

Gillar du ketchup? nepp

Är du glad nu? njae, trött

Var du glad igår? Hmm... kommer inte ihåg xD

Vad dansar du till? ALLT ^^

Stockholm är... ? en stad där rikemansbarn bor...

Göteborg är... ? stälet där man pratar roligt ;D

Kan du sjunga? alla kan sjunga men sen är det inte så säkert att det låter bra men det är en annan historia ;)

Spaghetti eller makaroner? spagetti ;)

Land du vill besöka? alla länder typ XD

2012-01-26 @ 16:20:15
URL: http://myystoryaboutjb.blogg.se/
Postat av: Smilla

Namn:Smilla

Piercingar: inga

Tatueringar: inga

Längd: 171 typ

Skostorlek: 39 - 41 beroende på vad vi pratar om för skor

Hårfärg: Nötbrun :)

Fräknar: Inga alls :)

Motto: Så otroligt många :P som till exempel;

"kom ihåg igår

dröm om imorgon

lev idag"

Kär? Räknas Justin? (aa)

Har du ett förhållande just nu? Nej,

Önskar du att du bodde någon annanstans? Oh ja!

Vilket schampo använder du? Just nu använder jag Head & Shoulders (jag kan inte stava det, nej xD)

Vilken parfym använder du? Jag använder det inte särskilt ofta, men någon billig jag fick för något år sen eller nåt. Jag vill ha Someday, men det verkar ju som en omöjlig sak... -.-'

Vad är du rädd för? SPINDLAR!

Gillar du att tvätta? Nje, inte världens roligaste, men det funkar ;P

Gillar du berg- och dalbanor? I LOVE IT :D



Senaste...



Filmen du hyrde? hur många lingon finns det i världen eller Flicka 2

Filmen du köpte? Underworld & SweeneyTodd

Låten du hörde: Airplane - B.O.B

Låten du laddade ner? takida

Personen du ringde? Mamma ;P

Personen som ringde dig? Pappa :)

TV-program du såg? The vampire diaries

Person du tänkte på? Justin bieber<3



Favorit...



Låt: OMG Usher

Sak att göra: Rida

Sport: Håller inte på med någonting för tillfället.

Dryck: Coca Cola

Kläder: De varierar mycket :)

Film: Jag har många även här, men True Blood och Flicka 2

Bil: mercedes

Serie: Vampire Diaries ;D



Har du någonsin...



Gråtit över en pojke? NEj

Gråtit över en flicka? Jaa tjejkompisar och så...

Ljugit för någon? Oh yeah! I'm so not perfect!

Varit i slagsmål? nej

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Ja fast vi är ej vänner längre



Antal...



Gånger du varit kär? inga

Gånger ditt hjärta brustit? Räknar inte

Hjärtan brustet på grund av dig? 1

Tjejer du kysst? 1

Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? mina klass kompisar

Gånger ditt namn varit med i tidningen? inga

Senaste...



Boken du läste? Sms från soppero

Personen du fick e-mail av? Bloglovin

Personen du fick brev av? ingen

Personen du fick sms av? Natta

Gången hela din familj åt middag tillsammans? igår

Saken du köpte? Coca Cola + en macka

Allmänt...



Vad har du gjort idag? Sovit, käkat lunch, umgåtts med mina polare :)

Brukar du svära mycket? Hahahaha alldeles för mycket xD

När stiger du upp på morgonen? 7 på vardagar sedan typ 10-2 på helger/lov

Vad har du på dig? Linne + mjukisbyxer

Vad ska du göra ikväll? Se tv

Vad är du allergisk mot? Ingenting :) FÖrutom folk som inte kan acceptera andra! ^^

Var har du ont? ingenstans

Använder du hårspray? nej

Kan du stå på händer? nej

Håkan Hellström eller Justin Bieber? Inget att ens fundera över; JUSTIN BIEBER <3



Salt eller socker? Beror på vad man pratar om... Det är kul att strö salt i såren på någon man inte gillar (aa)

Gillar du ketchup? Jodå :)

Är du glad nu? Lite trött bara, men annars mår jag bra :)

Var du glad igår? Hmm... De går att diskutera...

Vad dansar du till? HAHAHAHAHA ALLT xD Jag kan få igång ett par swagger steps till den lugnaste låt du till och med kan hitta xD

Stockholm är... ? gröna lund

Göteborg är... ? Lisseberg

Kan du sjunga? Nej

Spaghetti eller makaroner? makaroner

Land du vill besöka? USA! Canada! ÖVERALLT! :D



--------------------------------------------------------------------------------

Vad är selenas e-post?

2012-01-26 @ 17:29:24
Postat av: Smilla

Vad är Selenas E-Post?

2012-01-26 @ 17:30:52
Postat av: Stephanie

HAHAHAH jahaaaa! Nu fattar jag vad det var du skickade till mig igår xD hahahaha!



Tycker du jag ska göra den, eller ska jag skita ire?? xD (a)

2012-01-28 @ 10:59:55
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/
Postat av: ronja

:O mail från selena?! Alltså hon PERSONLIGEN svarade på meddelandet? På riktigt? Alltså HON? ETT MAIL FRÅN SELENA GOMEZ! =-O jag skulle dö om jag upptäckte att jag fått mail från en kändis.. <3 svarade hon personligen på ditt mail???!!! Har svårt att smälta det här..

2012-01-28 @ 23:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0