Scared

Wazzup luvies?!

Nu var det väldigt väldigt länge sen jag skrev här.... Jag vet =/ Och jag skulle vilja förklara allting för er oxå, för det förtjänar ni verkligen!(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Men jag vet inte om jag kan =/ Jag känner mig så patetisk. Anledningen till att jag inte kan fortsätta skriva på WAYN är patetisk...

Jag är uppriktigt sagt rädd för WAYN. Jag är rädd för WAYN och för BC... :S Jag vet att det är jag som styr över WAYN... Men mitt liv har tagit en läskig vändning och jag lever i princip i WAYN... Det är svårt att förklara =/

Iaf, jag vet att vissa av er kanske är oroliga över mig, och jag tänker inte ljuga för er, jag mår inte bra alls. Jag har alltid varit personen som alltid överlever, men ärligt talat så har jag börjat tvivla på mig själv nu. Jag vet inte om jag kommer klara mig ur det här med livet i behåll...

Okej jag letar inte efter medkänsla... jag letar inte efter något alls egentligen... Jag vill bara försöka få er att förstå... Om ni fortfarande är oroliga över mig så kan ni hålla koll på mig över facebook, twitter, instagram eller min privata blogg som jag precis startat. Det är väl på den nya bloggen som jag skriver av mig mest antar jag och där kan ni även kommentera om ni har någon fråga eller vadsomhelst.

Facebook; Madelene Loket Morén
Twitter; @JustCallMeMadz
Instagram; @CallMeCazyMadz
Min privata blogg; MadMadz.blogg.se

Jag är ledsen, men jag har börjat överväga tanken på att inte fortsätta på WAYN något mer alls... Jag vet inte. Det är inte lätt att skriva på en novell som man är rädd för :S WAYN har blivit en ännu större del av mitt liv än jag trodde från början, och mer än jag vill att den ska vara.

Om det är av intresse så kan jag försöka förklara hur WAYN skrämmer mig, ordentligt, men jaa... Jag känner mig extremt patetisk över det...

Iaf, nu vet ni att jag fortfarande lever... Även om det är nätt och jämt...

Jag älskar er alla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Känns bara bra att veta att du lever, men dock att du inte alls mår bra :(

Kommer vänta tills du börjar skriva i vilket fall, lovar alltid att vänta. Den här bloggen, novellen, DU har förändrat mig! BieberCash är en del av mig, kommer alltid att vara det :)



Finns alltid om du vill prata, skriva av dig, du har mitt mobilnummer!

Älskar dig :) <3

2012-05-07 @ 21:41:17
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Mina

Jag vet inte vad du går igenom. Jag förstår inte hur du känner dig eller hur du mår. Jag känner dig inte ens, men jag vill bara att du ska veta att du föddes här på jorden för ett syfte. Du skapades inte för att bara gå omkring här på jorden och må dåligt. Du är vacker och du är super bra på ditt egna sätt. Vad du än går igenom just nu, kommer gå över. Tänk positivt och var stark. Du är värd så otroligt mycket mer än vad du tror! Som sagt, glöm inte bort att du föddes för ett syfte.

2012-05-07 @ 22:36:03
URL: http://minagilbertsson.blog.com
Postat av: ronja

Awww DU LEVER!!! :-D:-D:-D det är sorligt och tråkigt att du inte mår bra =\ din patetiska förklaring till varför du är rädd för novellen skulle vara intressant att höra, så att vi på något sett kan hjälpa dig. <3 det känns jobbigt att se någon må dåligt utan att kunna göra det bättre. Lätta lite på bördan

2012-05-07 @ 22:36:47
Postat av: Marielle :)

Det svider i mitt hjärta när jag läser vad du skrivit. Jag bara älskar både dig och novellen. Jag vill att alla mina medmänniskor ska må bra, och speciellt en sån människa som du. Hoppas verkligen att du blir att må bra igen, det är det som räknas.



Jag har inte med saken att göra. Men saken gör mig väldigt nyfiken, på varför du är rädd för WAYN.



Du har mitt nr, min mail och min blogg. Berätta för mig gumman, vad som tycker dig. KRAMAR!!! ♥♥♥

2012-05-07 @ 22:44:08
URL: http://Http://Firststeptwoforever.blogg.se
Postat av: Alina

Åh synd :(



Jag älskar verkligen WAYN :)

Och jag tänker länka dig med det samma!

Visst får du ta dig en titt på bloggen och kommentera gärna vad du tycker om den! Skulle betyda mycket <3



Kramar/ Alina <33

Svar: Aww vad gulligt <3 Tack så mycket för länkningen, hur gulligt som helst <3
Det ska jag absolut ta mig tid till att göra :)
Kram kram på dig tjejen <33
idamadelenemoren.blogg.se

2012-05-07 @ 23:05:14
URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se/
Postat av: Emma

Så himla tråkigt att du kommer sluta, för det är vad alla göra tillslut ! Alla novell skrivare slutar just nu för att de inte kan ta han om bloggen. Men jag hoppas att du inte lägger ned för du är absolut den bästa novellskrivare!

Svar: Det är inte säkert att jag kommer avbryta WAYN en gång för alla. Jag har inga problem med att ta hand om själva bloggen och så... Det är bara det att jag inte klarar av att skriva just nu. Men jag ska försöka komma igång snart igen. Tack <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-05-08 @ 18:50:21
Postat av: Julia

Det här är det hemskaste som kan hända när man läser en jätte mega grym novell! Snälla! Snälla! Snälla, Madlene. Bli bättre så att vi kan få läsa klart slutet! Men se till att bli bättre först!

Svar: Julia; Jag vet inte riktigt om WAYN räknas som en jätte mega grym novell... (men tack för komplimangen :D<3) men jag lovar, WAYN kommer få en avslutning <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-05-09 @ 06:11:13
Postat av: petra

Vad är det som skrämmer dig? Skulle gärna vilja veta :(


Svar: Petra, det har kommit ett inlägg om just den saken <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-05-09 @ 08:59:33
Postat av: Nina

1: Jag hoppas att det löser sig i ditt liv <3

2: Jag hoppas att du orkar fortsätta med WAYN.

3: Jag förstår vad du går igenom även om jag inte känner dig, jag har känt likadant.



Du är en underbar person med en fantastisk talang och du kommer klara dig igenom det här, precis som allt annat. Du kommer klara dig och vi kommer finnas här för dig när du gjort det. <3



Och jag skulle gärna vilja veta mer om din situation och hur WAYN skrämmer dig, vi kanske kan hjälpa dig på något sätt? :/

Svar: 1. Det hoppar jag också <32. Det är någonting jag verkligen hoppas!
Tack så otroligt mycket för allt stöd Nina! <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-05-10 @ 20:08:18
Postat av: Sophie

Känner mig lite efterbliven, vad är WAYN?

Svar: Hej Sophie :)WAYN är förkortningen för Where Are You Now, som min novell heter :) kram <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-05-22 @ 16:13:52
URL: http://soobloggen.blogg.se/
Postat av: Timeforever

DiN novell som är så bragråt hoppas allt löser sig!!

Svar: Tack så mycket :) kram <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-06-04 @ 07:29:37
URL: http://timeforever.blogg.se/
Postat av: Saga Forsberg

Hej! Vill du ha en gratis header? jag gör hur avancerat du vill! Dock bara headers.



(Förlåt till alla som hatar reklam)

Svar: Hej Saga!Nej tack, jag trivs bra med den jag har, men tack ändå :)
Kram kram <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-06-28 @ 14:04:19
URL: http://juuztme.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sugen på en ny design? Kolla in http://swagdesigns.webblogg.se

Svar: Nej tack. Jag trivs bra med designen jag har för tillfället, och väljer jag någon gång inom en snar framtid att byta så har jag en redan. Men tack ändå :)
Kram kram <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-07-06 @ 09:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0