BloggSvar & Svar på kommentar

BloggSvar: Welcome :D

Ja som ni kanske har sett så infinner sig numera bloggsvar här på Bieber Cash :)

Syftet med BloggSvar är att ni ska kunna ställa vilka frågor som helst istället för att kommentera då det är lättare att svara på frågor där än om ni då alltså kommenterar :)

Frågorna kan handla om vad som helst mellan himmel och jord! Jag svarar på så mycket som möjligt i den utsträckning jag kan ;) Så börja fråga för jag älskar att svara på frågor, särskilt random och roliga frågor! :D



Svar på kommentar:

Jag har nu fått ett antal frågor om hur gammal jag är, vad jag heter och så, så jag kan lika gärna svara på dem på stubben ;)

Jag heter då Madelene Morén och jag är 17 år, fyller 18 år den 29 Maj :)

Finns det något mer ni undrar? Krafsa snabbt ner frågan i BloggSvar, det går fortare än att kommentera och det är större chans att ni får ett bra och "vettigt" svar ;)




Puss på er alla underbara läsare! Jag ska naturligtvis skriva mer imorrn :)

Vill bara lägga till att ni är fantastiska och jag älskar er alla!

Ni är bäst och gör det superroligt att skriva! Tack till var och en!

Kan ju passa på att meddela att bloggen hade 232 sidvisningar igår (torsdag) och det är jag olidligt stolt över! Det är så roligt att ni gillar det jag gör! :) <3

Nej, puss och godnatt på er nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0