F'låt!

Usch vad det känns som om det blivit många såna här inlägg! Men jag är verkligen skittrött och har haft ton med grejer att göra så jag har inte hunnit skriva klart kapitel 53 än... :S Har precis börjat på det bara =/

Men jag lovar att ni får in det imorgon när jag kommer hem från skolan :) Tror inte jag blir kvar där länge nämligen, har inte så viktiga lektioner på eftermiddagen :)

Men nu ska jag ut till kaninerna och sen tänker jag date'a kudden!


Vet inte om bilden funkar, den är animerad, bilden funkade inte,
så ni fick in en annan, den som ni tittar på nu ^^ LOL
men anyway, det är som plåster på såren (aa) Hoppas ni förlåter mig <3

God natt på er! Puss & Kram! Ni är och förblir världens bästa läsare! :)


Kommentarer
Postat av: Kajsa

fattar att du har annat att göra men snälla uppdatera snart!!!!!!!!!!!!! :D

2011-04-07 @ 15:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0