LÄS - INFORMATION

Hejsan! Jag heter Johanna. Jag lånar Maddes (författaren) blogg för att förklara lite om den här idén om scrapbooken.
Som ni vet så fick jag den här idén och ärligt talat.. Det är nog den bästa idén jag någonsin fått. Jag har såklart ingen aning om det här vi ska göra kommer funka men vi får hoppas! Och såklart, never say never! ;)

Aja, nu ska jag berätta lite om vad jag tänkt mig.
Ni som är intresserade ska alltså skicka något som har med Justin att göra till min Email-adress som finns längre ner i inlägget. Alltså ni kan ju skicka vad ni vill. Det kan vara en teckning du ritat, en bild på sig själv, en låttext som får dig att tänka på Justin, en bild på ditt rum om du kanske har massor med bilder uppsatta på väggarna.. Ja, det är ditt val! :) Du kanske har en vän som också är en Belieber och då kan ni träffas och ta en massa Justin-insperarade bilder. Det är upp till dig vad du vill att Justins skivbolag ska se.
Men det viktigaste av allt är att du skriver en liten text om varför du vill att Justin ska komma till Sverige. Det behöver inte vara så djupt och poetiskt, det kan stå typ ''Han ska komma hit för att han är bäst!'' eller nått. :)
Om du vill så kan du även skicka något till min brevlåda om du känner för det. Då får du mejla mig och fråga om min adress eftersom jag helst inte skriver den här. :)

Jag har inte bestämt något datum för sista dagen då man kan skicka in sakerna.. Men vi säger i slutet av den här månaden. För att göra det lätt så tar vi lördagen den 30 april.

Jag kommer köpa ett vanligt svart album och sen har min mamma som är värsta pyssel-galningen en massor med fina pennor, saxar, klistermärken och sådär så jag kommer fixa till albumet fint med era bilder, texter och allt det där ni kommer skicka.

Det var någon som frågade om vad jag skulle ha för bilder eller text. Jag har inte bestämt något ännu men jag har tänkt att jag ska ta en bild på mitt rum, sen en bild på en tårta med Justins ansikte på som jag fick när jag fyllde år och sen en text om varför han ska komma. Det är så mycket jag kommit på än så länge.
Och du behöver inte skicka flera saker, det räcker men en text om varför han ska komma om du inte vill ha med någon bild eller så. Det är helt okej! :)

Hoppas att ni har fått den informationen ni vill ha. Men om du undrar något mer så får du jättegärna mejla mig, [email protected] för det är där jag svarar om du vill veta något. :)

Hare gott så länge! Mejla om du vill veta något :) Kramis!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag är på såklart! :D <3 Asbra idé Johanna! <3

2011-04-10 @ 10:25:45
URL: http://sstteepphhiiss.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du Madde, jag tro rjag ger upp.

min ena dator har lagt av, alltså där där jag har photoshop så kan tyvär inte fixa en design... jag har ju denna dator och då funkar inte skivläsaren så kan inte lägga in photoshop här heller, får kanske en ny dator i sommar.

så kan tyvär inte fixa en design, hade fixat en nya. men den försvann eftersom hela datorn crashade och pajade totalt.



Sorry! :///

2011-04-11 @ 20:25:10
URL: http://josefindaahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0