Luvies!

'zup luvies?!

Jag vet att det har gått superlång tid sen det kom upp ett kapitel, och jag ber om ursäkt för det!

En vecka var jag uppe i Rättvik med min pappa med respektive familj, och när jag kom hem så fick jag reda på att Telia är fuck'ade i skallen (sorry Telia) men dem gjorde något fel med vårt abonnemang så det drogs tillbaka och hittan och dittan... =/ It completely SUCKS! Tell me about it! :(

I alla fall så SKA det vara fungerande igen på måndag (men man vet ju aldrig med dem -.-'), så då ska jag försöka komma igång igen.

Jag har hamnat i ännu en svacka känner jag, men jag jobbar på det. Jag kan däremot lova att så fort jag får internet igen så kommer ni få kapitel! Minst ett, men det kan lika gärna bli en enorm kapitelbomb, det återstår att se...

Ber som sagt om ursäkt, men jag försöker fixa det så gott jag kan, hoppas att ni förstår det!

Luv ya <3


Kommentarer
Postat av: Madicken

SAY WHAAT ?



Seriöst ?



Fyfan va Fränt xD



Jag bor i Rättvik , furudal Och Särna xD



Coolt iaF



Vart bor du egentligen? :D<33

2011-08-17 @ 17:09:31
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
Postat av: linnea

Jag röstar på kapitelboooomb!!!!!!!!!!!!

2011-08-18 @ 10:59:48
Postat av: Stephanie

Just try to not think about it sweetheart! <3 Love and miss you like craaaazy! <3

2011-08-19 @ 20:04:52
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 kr :P

2011-08-19 @ 21:29:55
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Anonym

ah we want kapitelbomb när du är tillbaka!

vi har inte fått något på nästan en månad :(

2011-08-20 @ 12:43:22
Postat av: julia

ååå älskar novellen , egnat de senaste dagarna åt att läsa från början och jag har knappt kunna slita mig XD haha. hoppas de kommer upp mer snart! :-) bästa novellen jag läst , för den är så trovärdig :-D kram



ps;: sluta aldrig ;-)

2011-08-20 @ 18:18:35
URL: http://www.julia-lissel.devote.se
Postat av: Cassandra

KAPITEL BOOMB TACK !:D <3

2011-08-23 @ 20:41:02
Postat av: Emelie

ÄLSKAR den här novellen, den är hur bra som helst! längtar efter flera kapitel! :)

2011-08-23 @ 21:20:22
Postat av: Anonym

kan du inte skriva i wordpad när du inte har internet så har du massor, sen när du har internet (det måste du väl ha eftersom du kunde lägga in detta inlägg ;o) så blire jättemånga :D

2011-08-25 @ 20:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0