Where are you now - Kapitel 146


"Det är ingenting jag är stolt över om det är vad du tror. Ett par blåmärken och en skadad käke, fine. Men att jag varit orsaken till ett brutet ben, brutet på två olika ställen i benet, nej, det är jag inte stolt över. Och vad gäller min storlek så har det ingenting med saken att göra ska jag tala om för dig!" muttrade jag. Det var väl inte direkt meningen att mina skuldkänslor skulle gå ut så mycket över andra, men jag hade ju inte pratat med någon om det sen jag berättat för Justin och resten. Nog för att revbenen nu hade läkt nästan helt, så var min kropp inte helt hel ännu. När jag sagt till Justin att jag åkta in på sjukhus minst en gång i månaden så skojade jag inte med honom. Och ingenting var annorlunda den här månaden heller. Något som jag var säker på att Justin skulle ta särskilt lätt på när han skulle få reda på det, men jag kunde ju alltid hoppas att jag hade fel.


För att slippa en massa frågor nu direkt så åkte jag i förväg till hotellet tillsammans med Pattie, Jasmine och några av dasarna. Vi hade inte riktigt bestämt oss för om jag skulle åka hem igen eller om jag skulle stanna. Jag hade för säkerhetens skull tagit ledigt från skolan resten av dagarna, men det skulle ju inte spela någon roll egentligen om jag kom till skolan ändå.

"Mamma? Var är ni?" hörde jag Justin's välbekanta röst när hotelldörren öppnades till Pattie's rum, som vi tre tjejer satt i och pratade. Pattie svarade snabbt att vi satt i den lilla inbyggda bardisken och han kom snabbt fram till oss. Det såg ut som om han hade extremt bråttom av någon anledning.

"Hello Love!" log jag mot honom när han satte sig bredvid mig. Han log mjukt tillbaka innan han vände sig mot Pattie och Jasmine.

"Så vad pratar ni om?" frågade han oskyldigt och jag motstod lusten till att skratta åt honom. Det såg ut nästan som om han försökte dölja vetskapen om vad vi pratade om.

"Blir du förvånad om jag säger att vi pratar om dig, Biebs?" skrattade Jasmine och han skakade på huvudet. Någonting stort fyllde hans blick och han såg malligt på Jaz.

"Nepp, tjejer pratar om mig överallt så jag är inte alls förvånad. Det är en del av the Charm à la Biebs!" flinade han och såg alltmänt nöjd ut. Jasmine brast ut i skratt, och jag följde hennes exempel, men Pattie satt bara och granskade sin son med ett uttryck som jag inte hade någon aning om vad det betydde. Justin öppnade munnen för att säga någonting med Pattie skakade bara på huvudet innan hon log mot oss.

"Var är Scooter någonstans då? Tänkte att vi kanske borde prata om när vi ska åka vidare." log Pattie och reste sig. Justin sa till henne att han precis gått in i sitt eget hotellrum, det som han delade med Kenny, som också var där. Justin, jag och Jasmine gick ut ur Pattie's rum och vidare in till Justin's rum, som han hade helt själv, turligt nog. Hans mamma hade förklarat att det var för att han var otroligt rastlös om kvällarna och knappt kunde sitta still. Han drev henne inte ofta till vansinne, men det var något han kunde göra med all sin överskottsenergi om kvällarna. Jag hade inte riktigt märkt av det än, men åh andra sidan så hade vi väl kanske tröttat ut varandra.

"Åh kan vi inte kolla på någon bra film?" frågade Jasmine när hon slängde sig i soffan. Justin nickade mot henne innan han släppte min hand för att sedan gå in i sitt sovrum, antog jag. Jag vände blicken mot Jasmine men hon ryckte bara på axlarna innan hon började kolla igenom vad det fanns för filmer i påsen bredvid tv:n. Antagligen filmer som Justin tagit med sig.

"Ni får se vad ni vill, jag ska duscha bara." hörde jag honom säga vid sidan av mig när han precis kommit ut från vad jag fortfarande antog var sovrummet. När jag vände mig mot honom för att nicka så fastnade blicken på honom och jag fick inte fram ett ljud. Han hade kommit ut från rummet med endast en lavendelfärgad handduk runt höfterna. Nog för att jag inte sett honom på ett tag, men en sak var säker, han hade tränat magmusklerna sen jag såg honom sist.

"Justin, gå härifrån! Dezzie kommer snart börja dräggla." skrattade Jasmine men jag kunde inte ens få mig själv att reagera på det hon sa. Roat kom Justin fram till mig där jag stod på golvet bredvid Jasmine. Han la sin hand mjukt mot min kind innan han gav mig en mjuk kyss på halsen.

"Du gör ingenting bättre!" mumlade jag lågt och jag kunde känna hur han log mot min hals. Han la en av händerna om min rygg och tvingade mig att radera det lilla avstånd som fanns mellan oss. Inte för att jag klagade direkt, men Jasmine skulle nog göra det snart. Tyvärr fanns ju den lilla detaljen att Justin hade hittat mina svaga punkter, nämligen halsen, och jag hade ingen aning om hur jag skulle få min röst att bära.

"Justin? Sluta retas med henne!" påpekade Jasmine bakom mig och hörde hur Justin mumlade någonting till svar. Jag lyssnade dock inte för jag var alldeles för upptagen med att argumentera med mig själv. En del av mig försökte få kontroll över mig själv, medan den andra delen försökte få den första delen att strunta i kontrollen. Det var en jobbig argumentation, för båda vägde upp lika mycket.

"Jag tänkte säga att ni skulle ta in på hotell, men jag kom på att vi faktiskt är på ett, så jag lämnar er ifred en stund." sa hon innan jag hörde hur hon reste sig upp fron golvet. Jag var på väg att vände mig mot henne för att säga åt henne att hon inte behövde gå, men precis då tog Justin tag i min kind och pressade sina läppar mot mina. Han fick mig att smälta. Hans beröring vid min midja och vid min hals. Hans mjuka läppar som försiktigt masserade mina. Hans tunga i min mun. Han var för mycket för att ta in, och ingenting gjorde det bättre för att han bara stod framför mig i handduk. Jag insåg först då att jag nog hade saknat honom precis lika mycket som Jasmine sagt att han saknat mig, bara det att jag hade lättare för att förtränga smärta. Jag fick i alla fall inte nog av honom, och det var ett som var helt säkert.

"Varför gör du såhär mot mig?" mumlade jag ansträngt mot hans läppar. Han log milt tillbaka innan han pressade mig närmare sig.

"Ska du säga." mumlade han som svar och jag suckade. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra längre. Han gjorde mig helt galen genom att bara låta sina läppar möta mina, men jag kunde inte precis släppa honom. Då skulle jag bli ännu galnare för då retades inte han med mig utan jag retades med både honom och mig själv. Sen var det inte direkt någonting som han skulle gå med på just nu. Han höll mig fast mot sin kropp och den djupa kyssen blev allt vildare. Jag insåg till slut att jag stod med ryggen mot väggen, vilken vägg det kunde varit hade jag ingen aning om eftersom att jag inte varit inne i rummet särskilt länge innan Justin började plåga mig. Hans högra hand smekte min rygg under tröjan som han måste ha smygit sig under, medan den andra handen mjukt lekte med mitt hår. Hans beröring fick mig att rysa, vilket han naturligtvis märkte, för han log mot mina läppar. För att försöka jävlas lite mot honom släppte jag hans läppar innan jag lät mina mjukt glida över hans hals ner mot nyckelbenet, motsatt sida till var jag lämnat ett sugmärke på Christians order, några veckor tidigare. Trots att jag trodde det var omöjligt så drog han mig ännu närmare sig och jag kände hur min kropp formades efter hans medan hans formades efter min. Vi passade ihop likt två pusselbitar, så olika men ändå så lika. Jag bannade mig själv för att jag kunde ha låtit allt det här sluppit undan mig. Hade inte allting hänt som faktiskt hade hänt, så skulle jag inte stå pressad mellan en vägg och Justin, av Justin medan hans händer smekte över min kropp likt en fjäders beröring, och jag skulle inte ha mina läppar mot hans hals. Jag log mjukt åt orden jag uttalat inom mig för ett par veckor sedan, if it's meant to be, it will be och jag måste säga, att bättre än så här kunde det omöjligt bli. Jag var den lyckligaste i universum som hamnat så rätt när jag fortfarande var så ung. Men ålder spelade inte längre någon som helst roll, det var jag och Justin, och det var det enda som betydde någonting. Jag och Justin, ett par som inte längre bestod av två individer, vi var en.


Ooooh...
Läste igenom kapitlet och jag kan säga som så att till och med jag blev förvånad över hur Justin kom in och tog över hela kapitlet xD
Det var inte såsom jag tänkt det från början, meeeeeen det är ju rätt bra ändå, tycker ni inte? ;)

Måste än en gång få tacka för alla era kommentarer, jag vet inte ens vad jag ska säga längre, för det finns seriöst inte ord kvar! D:
Men ni är i alla fall enormt underbara <3
My sweet little luvies!! <3

Och, ni som är mer inne på Twitter än Facebook, eller kanske bara vill ha en snabb update på twitter också, så har jag gjort en Bieber Cash Update inloggning :)
Är ni intresserade så är det bara att gå och följa http://twitter.com/BieberCashBlogg så får ni där en snabb Update :)
Där kommer jag även att skriva om andra saker, såsom att det kanske tar ett tag innan kapitlet kommer upp, eller att datorn strular, eller att... jaa... you get the picture ;)

Anyways :) Hoppas ni gillade det här kapitlet, även om det var lite eldigt kanske xD

Puss på er alla sötnosar <3

P.S. @BieberCashBlogg följer alla tillbaka! Detsamma gäller på min privata @tjofsen :)

Live, Laugh, Love


Kommentarer
Postat av: Marielle

Aaahh, vilket kapitel! Jag ryser, helt sjuk bra! :)

2011-08-31 @ 15:19:10
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Johanna

grymt!

2011-08-31 @ 15:24:18
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Vickie

Super!

Och awesome med twitter!:D

Jag ska följa dina två nu:) jag heter

@vickiii97

Kram!:)

2011-08-31 @ 15:32:20
URL: http://Viickiiee.blogspot.com
Postat av: Melina

Grymt bra! :D

2011-08-31 @ 15:52:12
Postat av: Sandra

ÅÅÅH! AS BRA!! SNÄLLA ETT TILL IDAG TACK :D

2011-08-31 @ 16:18:46
Postat av: Anonym

bra!!:D

2011-08-31 @ 16:36:53
Postat av: Tuva :)

Shit ... jag får rysningar ! :o

Så sjukt bra :D<3

2011-08-31 @ 20:51:20
URL: http://uniquest.blogg.se/
Postat av: jussan

herreguh vad bra kapitel!! BIEBERGASM !

2011-08-31 @ 21:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0