Helluuuuuuuuu :D

'zup luvies?!


Nu är det så, att jag jobbar arslet av mig (LOL) i kyrkan... Inget svårt eller jobbigt jobb faktiskt, vi leker mest. Igår hade vi crabb fight och häromdagen uppfann vi Tinnis :D

Haha nog med larvigheterna nu då :) Det är så att jag är hemma hos Peter, mammas ex, och har därför internet för en stund :D JIPPIE! :D

Jag har inte skrivit mega mycket, men jag försöker skriva varje dag. Ni kommer få ett par kapitel nu snart, men ville bara att ni ska veta att jag absolut inte har glömt bort er (kommer aldrig hända) och att jag skriver så mycket jag kan för att ge er en megastor kapitelbomb till slut :)

Jag fick förresten en fråga om hur många kapitel det kommer bli, på ett ungefär, och det har jag ingen som helst aning om :P Tiden kommer gå lite fortare nu dock. Det kommer liksom inte bli 100 kapitel som representerar en vecka ^^ Det var bara för att få till en "presentation" av alla karaktärerna liksom :)

I alla fall! Hoppas ni har ett bra sommarlov, och OM NI SER MIG NÅGONSTANS... Kom fram och hälsa!!! :D Jag skulle tycka att det vore superkul och jag vill helt ärligt träffa er alla!

Så RT, nästa gång du ser mig i Västerås, kom fram :) Jag är också blyg ibland, men det skulle vara superkul verkligen!! :) <33

Nej, nu ska jag ladda upp lite kapitel :)

Älskar er alla sötnosar! <3

Dream, Laugh, Believe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0