Svar på kommentarer + Ett litet utbrott

'zup luvies?! :)

Jag känner att det var ett tag sen jag svarade på kommentarer och det börjar bli dags nu, så here we go ;)

Emma undrade om jag inte kunde skippa några veckor i taget när han är borta, och som svar på det måste jag säga att det var min tanke ;) Han är snart tillbaka i bilden igen ;)

En anonym läsare undrade om jag inte kunde ha fler konversationer mellan Dezzie och Paparazzi'erna, och trust me, det kommer ;)

Lisa undrar om det inte kan hända något problem eller liknande för att få mer drama och spänning. Som svar på det kan jag väl säga att jag börjat planera lite på något, men det är inte så lätt eftersom att Dezzie inte reagerar som andra och för att Justin faktiskt är en toppenkille (vad jag tror iaf). Däremot kan jag ju säga att Christopher inte kommer ha släppt något av det, så han kommer vara boven i dramat fler gånger :)




Jag vill även hälsa de nya läsarna välkomna! :)
Alltid kul när fler hittar till bloggen :)



Och nu till mitt lilla utbrott!

Victoria är en extremt underbar tjej som skriver fantastiska noveller som berör en otroligt mycket!
Rätt så nyligen fick jag veta att någon har hackat hennes båda novellbloggar och delete'at dem.
Sånt är inte okej tycker jag!

Jag förstår inte ens varför folk gör det!
Jag menar, kom igen, här han hon lagt ner en massa tid på att skriva någonting, som är extremt bra, och sen förstör någon för henne.
Varför gör folk så?

Det här är inte riktat mot någon av er eller så, jag tycker bara att det är frustrerande när sånt här händer.
Hennes första novell hjälpte mig att ta mig igenom Sören's bortgång mycket bättre.
Hon hjälpte mig att bearbeta det innan han ens var borta.
Bara genom hennes novell som handlade om cancer och sånt!

Hon fick mig faktiskt att le på begravningen, för på grund av henne såg jag de bra minnena hos honom!
Jag har många gånger gått tillbaka och läst om favoritdelarna bara för att ytterligare få stöd och hjälp till att bearbeta det.

Nu började jag gråta också! Damn it!
Men jag hoppas i alla fall att ni förstår vad jag menar i det här, och skulle någon få för sig att hacka Bieber Cash för att förstöra för mig, då skulle jag antagligen leta rätt på den personen för Bieber Cash betyder mycket för mig!
Dels för att ni finns här, men också för att det har blivit någonting personligt, för mig.
Bieber Cash and Where are you now are my babies!
Och likt en överbeskyddande mamma så skulle jag stalka den människan till världens ände!

Så.
Nu har jag fått ur mig lite, och ledsen om någon kanske tar åt sig eller något, det är inte meningen att liksom uttrycka det mot någon.
Jag gillar bara inte sånt här =/

Men nu är det över, for now :)




Jag börjar skriva på nästa kapitel snart, så ni borde komma ut om en stund :)
Ledsen för att ni fått vänta!

Luv u guys!


Kommentarer
Postat av: Johanna

längtar tills nästa! Har väntat :D

2011-07-29 @ 00:00:00
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Matilda

2011-07-29 @ 15:21:11
URL: http://biebermusiclyrics.blogg.se/
Postat av: Madicken

Lääängtar :D<3

2011-07-29 @ 21:16:45
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer kapitlet? :(

2011-07-29 @ 21:23:20
Postat av: Fanny

Vill du göra ett länk byte? Har redan länkat dig :)

2011-07-29 @ 21:56:11
URL: http://myjdbstory.blogg.se/
Postat av: Jossan

Heey!

Har läst din blogg sen du börja och älskar novellen!:)

Men den börjar lixom bli "gammal" nu.. Kan du nt börja på en ny?:D skulle vara skit kul!:D

2011-07-30 @ 00:36:42
URL: http://jossetheshit.blogg.se/
Postat av: Anonym

när kommer nästa?

2011-07-31 @ 11:14:07
Postat av: Anonym

gillar novellen men lite synd att uppdateringen inte är så bra :/

2011-08-02 @ 23:00:25
Postat av: sabbeeeeeeeee

När kmr kapitel 139? :)

2011-08-03 @ 14:37:49
Postat av: Anonym

asså jag gillar din novell massor men det känns tråkigt att du inte uppdaterat på nästan en vecka :/

man vill ju läsa :D

2011-08-07 @ 00:04:39
Postat av: Karin

När kommer nästa? :)

2011-08-08 @ 08:51:20
Postat av: Johanna

när kommer nästa kapitel? :D

Kollar bloggen varje dag :D

2011-08-08 @ 16:43:21
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Malin

Nu vill jag ha nästa kapitel!:d

2011-08-12 @ 11:14:34
Postat av: Anonym

SKRIV !

2011-08-12 @ 22:09:35
Postat av: victoria

tack för omsorgen !



meeen, ny blogg (även fast DU redan läst den så tycker jag du ska länka OCH skriva ett inlägg om att dom ska gå in på bloggen OCH DETTA FÖRVÄNTAR JAG MIG ATT DU GÖR !

hahah, nej men jag saknar dig och jag hopaps du ahr det bra.

men all kärlek och en massa kramar !

2011-08-12 @ 23:04:41
URL: http://biebsloverss.blogg.se/
Postat av: Smurfan

Hej! När ska du fortsätta på novellen? Längtar redan. Du har inte skrivit på en månad och jag längtar till nästa del. Kramar Smurfan

2011-08-13 @ 19:27:53
Postat av: emma

jag Ä-L-S-K-A-R din novell , men nu får du ta och uppdatera mer . du sa ju att du skulle skriva och sen inte gjorde . jag tror att du tappat läsare fast jag hoppas inte på det för att jag tycker du är värd varje liten läsare !

2011-08-14 @ 19:48:26
Postat av: linnea

vad händer? Inget! Madde (mange) kom igen nuuuuuu! <3 <3 <3

2011-08-15 @ 12:01:09
Postat av: Amandaa&juliaa(L)

Heeyy,din novell är verkligen jätte bra,vi har en ny startad novell och cheka gärna in och läs och komentera!<3

2011-08-15 @ 20:16:01
URL: http://justindrewbstory.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför skriver du inte längre? <3 du är grym

2011-08-15 @ 21:22:40
Postat av: Tuva :)

När kommer nästa inlägg ? Menar inte att tjata men det har gått typ 3 veckor cirkus ^^

2011-08-15 @ 21:37:11
URL: http://uniquest.blogg.se/
Postat av: Vicki

Hej!

Jag hittade din blogg för några dagar sedan och har börjat läsa novellen. Den är helt klart asgrym, och jag skrattar flera gånger. Jag måste verkligen berömma dig, du är helt otrolig på att skriva och din novell är helt klart en av de bästa jag läst (och då har jag inte ens läst fram hit) jag är på kapitel 80 än så länge men siktar på att läsa fram hit ikväll:-)

Ha en bra dag, kram vicki!

2011-08-16 @ 15:43:41
URL: http://vickisoderlund.blogg.se/
Postat av: @NeverStopLoveJB

seriöst det har typ gått ett år sen senaste kap ! Ids int kolla på den blogg mer !!!

2011-08-16 @ 19:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0