Börjar novellen tappa stinget?

'zup luvies?!

Jag fick en kommentar om att novellen börjar tappa lite, och det är inte helt omöjligt.
Men om jag frågar er om en ärlig åsikt, vad säger ni då?
Har jag tappat lite?
Eller är det olika uppfattningar?

Jag vet att det inte händer så mycket i kapitlena för tillfället, men som jag sagt innan så kommer den här novellen inte vara över än på ett tag, dem har ju liksom precis blivit tillsammans.
Det här är bara en vanlig vardag, innan allt kommer fra igång igen.
Ny drama kommer, nya förvirrade tankar, jaa, you named it! :)

Sen vet jag att jag inte varit så mysig på senaste tiden (alltså lagt upp mycket kapitle o.s.v.), och en del av det beror på att jag inte längre har något internet.
Som den bad ass som jag är, så har jag ibland lyckats koppla upp mig på någon av grannarnas när (aa)

Men sen beror det också en del på personliga skäl.
Jag har det rätt körigt just nu, mycket händer runt omkring, jag har nyss flyttat, mamma mår inte bra, JAG mår inte bra o.s.v. Jag sover inte om nätterna, hur trött jag än är. Jag blir ständigt påmind av mormor och min BFF om att jag måste äta, för det är något jag lyckas glömma bort.
Det hade dock varit ett gyllene tillfälle för mig att hosta upp en massa kapitel, för när jag mår dåligt så är det vad jag gör, jag skriver.
Då glömmer jag tid och rum, jag försvinner från verkligheten en stund (vilket jag behöver ibland) och gör något som jag märkt uppskattas.

Jag har aldrig varit dålig på att ta kritik, det är något jag mer än gärna tar emot för jag vill ju trots allt bli bättre, men det är en lång väg kvar innan jag eventuellt ens skulle få en chans till att bli författare, eller något som liknar det.

Så, jag vill att ni alla tar er en funderare och skriver vad som jag skulle kunna förbättra, för ert nöja, och naturligtvis också mitt!
Var inte rädda för att jag skulle ta det dåligt och typ sluta skriva eller något sånt, för det kommer inte hända!
Jag vill bara bli bättre och bättre!

Många av er verkar tycka att novellen är den bästa ni läst någonsin, och att jag redan räknas som författare, och till och mer har mina egna söta små fans.
Såna kommentarer uppskattas otroligt mycket, för ni gör mig sjukt glad!
Men jag har som sagt fortfarande en enorm väg att gå fortfarande, och det går inte att förbise.
Jag vill bli så bra att jag förtjänar era kommentarer, för u nuläget så är ni så otroligt söta och snälla, att det känns som om det inte stämmer.
Åtminstone inte från min sida.

Men mja, kommentera vad jag ska ändra på, vad jag behöver förbättra, om den börjar tappa stinget o.s.v.
Det är ju ni som har makten här, inte jag! <3

Tack till alla er som faktiskt finns här för mig.
Även om ni kanske inte riktigt vet om det, så får ni mig att må så mycket bättre, bara genom en kommentar.
Jag längtar alltid till att logga in här för att läsa era uppiggande kommentarer, och ni alla är lika underbara!

Det finns ett flertal som skrivit att jag har ett par fans därute, men jag vet inte om jag kan kalla er för fans.
Ni är så mycket mer för min del, ni är mina underbara sötnosar som gör så mycket mer än vad ni tror!
Ni lyser upp min tillvaro! <3

Mjaa, lite dubbeltydlighet märker jag när jag läser igenom det här, men jag vill att ni ska veta att jag är otroligt tacksam för alla ni som läser!
Varesig ni kommentarer eller inte, så uppskattar jag att ni läser!
Att ha över 200 läsare om dagen är rätt stort för min del, och ni alla är otroligt älskade och uppskattade från min sida! <33

Men mja, kludda ner vad jag ska förbättra, om det är något ni tycker är lite halvdant!
Jag kommer sen försöka ta åt mig allt när jag skriver sen!

Kramar på er alla!
Ni är fantastiska! <3

Dream, Laugh, Believe


Kommentarer
Postat av: Anonym

tjeenare! den är fortfarande GRYM, men jag vet inte, den kanske börjar tappa liiite. det var liksom mer skoj när dom hade mer krig och var liksom supergulliga, iaf om du frågar mig ;) men fortfarande gry m:)

2011-06-05 @ 16:18:01
Postat av: Anonym

och juste, det var superkul när dom gjorde snurra flaskan och sådär, när caitlin och alla var med :D

2011-06-05 @ 16:21:45
Postat av: Anonym

Den är fortfarande bra, väldigt bra. Men det känns som om varenda gång som lyser varandra, eller ja hånglar, så känns det som du snabbt vill avsluta det med att nått händer eller att du slutar kapitlet och så börjar det nån helt annan stans. Vill du inte att den ska ha sex, eller tycker du bara det är "pinsamt" att skriva om? Jag tror mer än jag, ha lite biebersex i det här :)

Det har ändå gått liksom 121 delar och ja, hon är ju inte presic rädd för att visa sin kropp? ;)

btw. du är grym ändå även fast den har börjat tappa lite!

2011-06-05 @ 16:33:12
Postat av: sabbe

Jag tycker det är lika bra som alltid :).

Men måste ändå säga att jag håller med hon som e över.. xd

2011-06-05 @ 16:53:40
Postat av: Anonym

helt ärligt, så skriver du redan som en gud och jag tycker inte du behöver förbättra något ;D

2011-06-05 @ 16:56:21
Postat av: Anonym

hej, jag tkr att du skriver lika bra som du gjort hela tiden!:)

fast "krig" o "lekar" är ju alltid kul !! ;)

och jag är ju helt besatt av din blogg så lite mer inlägg skulle ju inte skada ;D

2011-06-05 @ 18:18:03
Postat av: Anonym

hoppas du o din mamma mår bättre snart !!!!! :)

2011-06-05 @ 18:21:43
Postat av: Anonym

jag tycker det fortdarande är jätte bra och att inte allt för mycket händer på en gång för då blir det inte verklighetstroget så fortsätt som du gör!! sen håller jag med dom över om dom ''pinsamma'' delarna ;)

2011-06-05 @ 18:34:38
Postat av: A

jag tycker det är jätte bra och kanske lite "tråkigt" just nu men jag håller ändå med om att de har ju just blivit ihop, och nej varför mst alla noveller plötsligt handla om biebersex?

Älskar att du har gjort den här novellen mer "djup" om du förstår vad jag menar det är inte bara den vanliga grejen..de "förstår" varandra på ett djupare plan och jag älskar hur du förmedlar det när du skriver...

Samanfattat:

* Lite händelselöst just nu men det har ju ändå bara börjat.

*Bieber sex är nt nödvändigt

*Du skriver jätte bra!

och btw..hoppas allt löser sig med det personliga

(och glöm inte att äta,tänk på alla vi som är beroende av dig och dina kapitel <3 <3)

2011-06-05 @ 18:54:57
Postat av: maddäää

du har inte tappat ngt! Du skriver as bra! Dock är det ju roligt om det händer lite saker nu när dom väl är tillsammans. Typ, att hon ska flytta till Catilin's stad o så börjar hon och ellie bråka eller något :)

2011-06-05 @ 19:23:13
URL: http://www.dampbarneet.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Vad som gjort att den tappat är nog att det inte händer något specielt! Men jag håller med en kommentar det var roligt med snurra flaskan o det finns ju 7 minutes in heaven o sånna grejer osså :) + det dära med sex kanske är dags nån gång xd

2011-06-05 @ 19:30:39
Postat av: lollo

Hoppas det blir bättre snart ♥ Jag gillar ALLA dina inlägg och jag gillar faktiskt att det inte alltid händer någonting ibland kan man ha såna inlägg det är helt okej tycker jag. Aa jag har igentligen ingenting att skriva här för jag tkr du är bra som du är :) ♥

2011-06-05 @ 20:04:19
Postat av: Julia

Fan jag orkade inte läsa hela din roman som du nyss skrev haha, men vill bara att du ska veta att DU är bäst på att skriva, det finns ingen bättre! DU är min favorit och jag vill att alla ska veta att det du gör, är guld värt!

Du behöver inte ändra på någonting, allt är så bra som det går, till och med bättre! :o ;)

2011-06-05 @ 20:11:30
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Anonym

SNÄLLA!! :) kolla gärna in min blogg det är en citat blogg men skriver självklart om annat också och jag har typ precis skaffat den så har inga som läser den en riktigt skulle gärna vilja få ett par läsare så är det roligare att skriva och så kanske jag kan få tips om jag får fler läsare oxå. Älskar dina inlägg by the way ♥

2011-06-05 @ 21:00:09
URL: http://lovequotes.blogg.se/
Postat av: Anonym

de ända jag vill förbättra är mer av deras 'fighter' eller vad man ska kalla de :D

så sjukt kul att läsa när dom hade köksfighten :P

2011-06-05 @ 21:00:32
Postat av: Madeleine

Orkar inte läsa.

Det är sjukt bra och det, men du drar ut så mycket på novellen, blir lite jobbigt. Fast novellen börjar inte alls tappa stinget! :)

2011-06-05 @ 21:47:48
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: linnea

länkbyte? :D

2011-06-05 @ 21:51:03
Postat av: Yasmin

Kanske skriva i Justins perpektiv och lite mer romantikska grejer ..

2011-06-08 @ 16:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0