Helt nytt utseende!

'zup luvies?!


Som ni kanske har märkt så har bloggen nytt utseende, och det har jag underbaraste Malin Lindell att tacka för! :)
Jag har inte fått reda på om hon har någon blogg ännu, men när jag får det, om hon nu har en, så kommer jag skriva upp det här, för hon ska ha all cred för den här! :)

Malin kommenterade ett inlägg och frågade om jag fortfarande sökte design, och sen fick jag den här av henne, det är hennes första någonsin, och enligt min mening har hon en otrolig begåvning om det här är den första! Helt amazing!

TACK TJEJEN! :) <3

Du är guld värld! <33

Sen vill jag bara tacka er alla som kommer stanna kvar här tills jag fått tag på internet igen! :) <3

Nu bär det av till Västerås :)
Ni som bor där, hoppas verkligen att jag springer på er någon gån! :) <3

Puss på er alla, och vi hörs snart igen! Jag ska skriva så fort jag får tillgång till det <3

[KAPITEL 117 FINNS UNDER DETTA INLÄGG OCH DET FÖREGÅENDE INLÄGGET!]

Live, Laugh, Love


Kommentarer
Postat av: Emma

Lovar att jag kommer att stanna kvar och vänta! Sjukt fin design också! :D Längtar efter nästa del också!! :P <3

2011-06-01 @ 20:03:50
Postat av: Josefina

Hej!



Jag måste verkligen ha en design! Snälla kan du hjälpa mig?



Tack på förhand!

2011-06-01 @ 21:30:34
URL: http://jdbdreams.blogg.se/
Postat av: Josefina

ok. men tack för att du svara!



Kram!



/Josefina

2011-06-01 @ 21:55:01
URL: http://jdbdreams.blogg.se/
Postat av: O

Såklart vi stannar kvar!!!!

Längtar till nästa!

2011-06-01 @ 22:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0