JAG SAKNAR ER!

Hej mina underbara små Sötnosar! Jag vet, de här är verkligen Piss! Jag saknar er så mycket att de gör ont! Särskilt nu när jag tror att jag behöver er alla som mest! Min låtsasfarfar gick bort i torsdags på grund av cancer och de är första gången jag förlorar någon. Jag känner mig som ett tomt skal, och ingenting blir bättre över att jag inte kan gå in på bloggen och skriva så mycket jag vill och kanske behöver! Jag håller på att skriva kapitel på min data, så ni kan ju vänta er en kapitelbomb när jag får internet! De har gått två hela veckor sen sist, och de här är verkligen inte hälsosamt för mig! Jag vet att de är ni som blir mest lidande av de här och jag ska försöka lösa de så snabbt jag kan. Förlåt, verkligen! Och jag hoppas att ni inte lider alltför mycket! Men de verkar nästan så när man läser era kommentarer =/ Förlåt! Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Niki

Stackare. :( Min morfar gick bort i höstas, finns här, vet hur det känns. :(

Men om det är till lite tröst så sitter jag och sträckläser mitt i natten från min iPod, du skriver så otroligt bra!!

2011-06-21 @ 22:50:54
Postat av: elin

Nej, stackare!! :( Jag kan vänta hur länge som hälst på nästa del eftersom att någon som du älskar precis gått ut ur ditt liv! Det är jätte jobbigt och såren tar tid och läka :( Jag har den erfarenheten av att min halvbror och morfar gick bort men tro mig!! Såren läker sig och man accepterar det! Man kan tänka possetivt och tänka på vilket underbart liv personen haft och ens glada minen tillsammans, jag hoppas att du kommer fortsätta att vara snäll och underbar och öppen för man har lätt att stänga igen sig efter sånt här! Det hjälper att prata ut med vänner så gör det!! <333 Jag kommer gråta för dig!! ;(<333

2011-06-22 @ 00:53:46
URL: http://lovestoriessnoveller.blogg.se/
Postat av: Anonym

beklagar!<3 vi klara oss ett tag till! ;D <33

2011-06-22 @ 02:44:00
Postat av: Sofie

Stackars dig, förstår också eftersom jag vart med om nästan samma sak... jag hittade hit för några dagar sedan och har redan läst klart alltihop och det är verkligen grymt bra :) det gör ingenting för mig iaf att jag behöver vänta på nästa kapitel, jag har ju all tid i världen för det är sommmarlov! :) hoppas du mår bättre snart, tiden läker mycket! <3

2011-06-22 @ 05:52:42
Postat av: Anonym

det är absolut ingen fara! klart att det är tråkigt att det inte finns några nya kapitel uppe, men självklart kommer ju familijen före, och jag är SÅ ledsen över din låtsasmorfar:( vet själv hur det känns, min mamma gick bort när jag var 4:( finns om du vill prata, men hoppas att du känner dig bättre snart!:D ha det världsbäst och jag beklagar verkligen<3 kramar<3

2011-06-22 @ 11:04:49
Postat av: Julia

ohja vi lider,men om någon nära dig har gått bort,så måste vi respektera det. Jag vill bara gå fram till dig och ge dig en kram,jag menar det :(

Fan,man känner sig taskig eftersom vi bara ber om mer,och du har förlorat någon, åååh ångest nu :(



God Bless.

2011-06-22 @ 11:17:18
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: Julia

aww, tråkigt att höra! hoppas allt löser sig och du ¨mår bättre snart! har själv aldrig förlorat ngn så jag vet inte hur det känns men jag förstår att det måste vara riktigt jobbigt!



Vi saknar dig här oxå! hoppas ditt internet löser sig snart!



Kram Bieberprank

2011-06-22 @ 11:36:49
URL: http://bieberprank.blogg.se/
Postat av: Jussan (: <3

stackare, själv har jag barat förlorat en hund. men ta den tid du behöver och de är klart att vi längtar som galningar till nästa kapitel men du har ju inte haft internett så de är inte ditt fel. kram (:

2011-06-22 @ 12:04:09
Postat av: Amanda

Jag beklagar. Du ska bara skriva om du verkligen känner för det, jag har aldrig förlorat någon så jag kan inte riktigt gå in i hur det känns, men jag förstår att det måste ta väldigt hårt på dig. Och du borde ta hand om dig själv och vara med dig familj nu i denna svåra tid. Vi klarar oss, jag lovar. Om du behöver sörja så gör det, vi kan vänta. Fokusera på dig själv och din familj och kom tillbaka när allt känns bättre! :)

Kram!

2011-06-22 @ 13:36:43
Postat av: RT

Stackare :( Har saknat dig som fan och dina noveller <33 Hoppas att du kan skriva snart men bara om du vill för ingen vill nog tvinga dig skriva, Right? :) Vet hur det känns när man förlorar någon som är nära en :( Inte kul xD



Finns alltid <3

2011-06-22 @ 18:30:45
Postat av: Anonym

klart att vi förstår. beklagar, jag har oxå förlorat släktingar. men dom försvinner aldrig, dom finns i hjärtat. kommer alltid läsa dina noveller. hoppas du vet hur duktig du är på att skriva och du verkar vara en underbar tjej <3

2011-06-22 @ 23:12:13
Postat av: Josefine

Åh jag vet hur det känns förlorade min barndoms vän i cancer ett tag sen. Jag finns här för dig!

2011-06-23 @ 14:51:29
URL: http://jdbdreams.blogg.se/
Postat av: becca :)

Känns som om det var år sedan jag kommenterar, men det e bara flr att vi skickar så mycke mess så det känns som om jag kommenterar :p

Men jag vet hur det känns, förlorade min farfar för ett tag sedan, och han var verkligen väldigt nära mig. Och det tar tid, men det blir bättre. Det blir aldrig helt bra men man lär sig leva med det, även om det gör ont! Så ta den tid du behöver, och jag vet att du verkligen vill skriva för det får dig på andra tankar! Men jag hoppas att ditt internet blir bra snart så du kan skriva när du vill :)



Det kommer bli bättre snart soulmate, det fixar sig!<3

2011-06-23 @ 20:33:49
URL: http://bbeebbii.blogg.se/
Postat av: victoria

Du vet vad jag har sagt om hur ledsen jag är för din farfar.

Må han vila i frid och jag hoppas din familj tar sig igenom det..

Ta hand om dig och lägg ut kapitel när DU vill och kan !

Kram biebsdream

2011-06-24 @ 12:20:17
URL: http://biebsdream.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0