Problem med internet

Hej på er allihop! Ni är otroligt tålmodiga som stannar kvar fortfarande, och de uppskattar jag verkligen! Tyvärr är de så att jag har grova internetproblem. Innan kunde jag ju i mellan åt koppla upp mig på någon annans internet, men av någon anledning går inte de längre :( Just nu sitter jag och skriver från telefonen. De är förbaskat dyrt, så härifrån kan jag inte skriva några kapitel tyvärr, men jag is börjat skriva kapitel på min dator, så så fort jag får internet så ska jag ladda upp så mycket jag bara kan! Jag är verkligen ledsen över de här, och hade jag inte haft problem med internet, så hade uppdateringen antagligen varit så sjukt mycket bättre <3 Jag ska försöka lösa allting, hoppas att ni inte klandrar mig alltför mycket =/<3 Älskar er alla! Ni är bäst! Utan tvekan! <333 Puss på er <3 //Er Madde <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hatar när man inte kan koppla upp sig när man innan kunnat!! Haha!! De är lugnt! Vi kommer ändå säkert få jättebra uppdatering sen.. Sånt händer, inget man kan klandra dig för..! <3

2011-06-13 @ 01:53:07
Postat av: becca :)

hej :D de e becca, men tänkte bara berätta att jag har fixat en novellblogg, eftersom att jag inte har något liv :p Men vill du berätta om den på din blogg elr länka? vore såååå snällt!

älskar dej mest soulmate, puss ! <3

2011-06-13 @ 14:21:17
URL: http://biebersbabe.blogg.se/
Postat av: Ebba:)

Det är ok :) vi saknar bara din grymma novell :) kan du inte skriva pÅ typ Word lr nåt och sen bara slänga upp dom snabbt? När du får internet altså ;) hoppas det löser sig :D

2011-06-13 @ 15:53:48
URL: http://Http://Bbieberlovestory.blogg.se
Postat av: elina

åh, vad jag älskar bloggen! förstår du verkligen hur bra du är på att skriva? helt grymt. sluta aldrig! kram <3

2011-06-13 @ 17:33:00
Postat av: Julia

Känns GRYMT ensamnt utan dina kapitel :(

But i will wait for uuuuu :D

2011-06-13 @ 18:46:40
URL: http://juliagarcia.devote.se
Postat av: paulina :D

Det är lugnt madde, man har tålamod för din blogg.

Och jag vet inte om jag redan skrivit en kommentar på detta inlägg men jaja.

hoppas det kommer en snart <3



//paulina

2011-06-16 @ 14:07:46
URL: http://justindbieberstoryy.blogg.se/
Postat av: Sara

Heeeej! Riktigt bra novell!! Jag har också en novell blogg! Titta gärna in på den. Jag är verkligen sugen på länkbyte! Asså du behöver verkligen inte det men om du skulle det så skulle jag bli SÅÅÅÅÅ lycklig! Och såklart läkar jag ju dig!!! JAG ÄLSKAR DIN NOVELL! Tacksam för svar! Tack i förhand kram Sara

2011-06-17 @ 12:17:28
URL: http://biebzstories.blogg.se/
Postat av: Malin:)

Jag verkligen älskar din novell ;D

Internet problem kan ju inte du rå för :p

Jag bara hoppas att det löser sig snart;) haha xd

2011-06-19 @ 13:01:13
Postat av: n

Längtar galet till nästa kapitel !! :D

2011-06-19 @ 14:16:33
Postat av: lollo

Jag vet att du har problem med internet men det har gått 14 dagar nu! Jag orkar inte vänte längre jag älskar din novell och det suger att behöva vänta så här länge... snälla fixa internet problemet snart så vi kan börja läsa igen ♥

2011-06-20 @ 15:47:43
Postat av: Anonym

Du är väl inte död eller kanske har sluttat BLOGGGGGGAAA??? :o



Hahah men jag saknar dina noveller så jävla mycket :( Du måste komma tillbaka <33333

2011-06-20 @ 16:22:14
Postat av: pål

jag saknar dig !

2011-06-21 @ 09:25:51
Postat av: Matildabieber

Hej vad tråkigt att höra om din släkt jag vet hur det är pga att jag förlorade min mormor för inte så många år sen , men jag vet att man kan komma över det :D

Super duper bra novell jag bara älskar den och ta på dig den tid du behöver vi andra ska inte med ett tåg eller....:)

Kramar i massor Matilda <3

2011-06-22 @ 20:21:03
Postat av: ida

Saknar dig.. :(

2011-06-22 @ 22:11:17
URL: http://idalager.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0