Where are you now - Kapitel 118


"Kom bara ihåg att vi inte ska visa någonting, okej?" sa jag nervöst. Jag ville inte att allting skulle gå helt snett, för det skulle bli väldigt jobbigt för Justin. Han nickade innan han gick bort till dörren. Jag slängde en blick i spegeln innan jag gick efter Justin, ut ur rummet och sen in i köket, där Ellie och Sky satt och log mot oss.


"Ellie, har du lust att hjälpa mig med allting?" frågade jag innan jag gick in från verandan. Det var så varmt och skönt ute, så vi skulle nog inte direkt frysa om vi satt därute. Ellie nickade snabbt innan hon reste sig från stolen och följde med in.

"Okej, vad ska vi ta ut då? Fyra koppar och termosen?" frågade Ellie när hon gick fram till skåpet med glas och koppar.

"Nej, bara tre koppar. Justin dricker inte kaffe." svarade jag medan jag plockade fram en stor Cola-flaska att ta med ut.

"Okej, då tar vi ett glas istället då." kontrade hon bara och jag log för mig själv. Ellie praktiskt taget bodde här ibland, när det var som värst mellan henne och hennes mamma, så det var inte särskilt konstigt att hon kunde gå runt och plocka lite som hon ville.

"Det finns en godispåse i skafferiet som du kan ta fram. Det var den som vi köpte igår när vi var och handlade." sa jag och plockade fram en stor skål. Ellie kom med godiset och hällde snabbt upp det i skålen innan hon kastade påsen.

"Något vi saknar?" frågade hon och jag funderade i ett par sekunder innan jag skakade på huvudet. Hon nickade som svar och sedan gick vi tillbaka till killarna. Det var en liten chansning att lämna dem ensamma, men dem verkade komma rätt så bra överrens. Däremot visste jag ju inte om Sky bara höll god min för att det just var Justin Bieber. När vi kom ut möttes vi av skratt från båda killarna, det verkade som om de pratat om någonting roligt, och jag kunde höra på Sky att det var ett äkta skratt, vilket var en grymt positiv sak.

"Dez, jag funderar på om jag ska hoppa in i duschen nu, det går ju snabbt." sa Justin lågt när jag hade satt mig ner bredvid honom. Jag nickade och log mot honom.

"Gå till badrummet du så kommer jag snart och visar var det finns handdukar och sånt." log jag oskyldigt och började dela ut kaffekoppar till alla utom Justin, som fick ett glas. Han nickade snabbt innan han reste sig och försvann in.

"Han ska duscha en snabbis bara, han hann inte göra det innan ni kom." förklarade jag när jag såg deras förvånade blickar. De nickade medan Ellie började hälla upp kaffe till oss alla tre.

"Nej, jag lär väl gå och hjälpa honom en snabbis. Jag kommer snart tillbaka." sa jag och log innan jag reste mig upp gick in i huset igen. Jag hörde hur någon låste om sig på toaletten, och jag såg pappa sitta i köket, så jag visste att det var Justin. Jag knackade lugnt på dörren och den låstes lugnt upp och öppnades till en glipa, innan han insett att det bara var jag. Då öppnade han den helt och steg åt sidan så att jag skulle kunna komma in.

"Handdukar har du här i skåpet under handfatet och minihanddukar har du här vid sidan av handfatet." visade jag lugnt men avbröts när han la händerna vid min midja. Jag vände mig om så att vi stod ansikte mot ansikte. Han log mjukt mot mig innan han långsamt böjde ansiktet framåt och kysste min hals.

"Justin, det här är inte bra." mumlade jag ansträngt. Han gjorde mig verkligen galen. Han skrattade lite, men slutade inte låta sina läppar smyga sig över min hals. Jag försökte svälja lusten, försökte att inte tänka på vad han gjorde, jag försökte till och med styra bort honom, men det gick inte. Han visste precis vad han höll på med. Till slut blev det alldeles för mycket, så jag puttade bort honom innan jag tryckte mina läppar mot hans. Kyssen var laddad och det var nästintill omöjligt att backa undan.

"Varför gör du såhär mot mig?" mumlade jag tyst mot hans läppar. Han skrattade lågt, men avbröt inte kyssen. Det var det som var det värsta med det hela, han visste inte bara vad han gjorde, han visste precis hur jag reagerade på det också. Han var mycket väl medveten om att han gjorde mig fullständigt galen.

"Jag måste gå tillbaka, jag skulle ju bara visa var det finns handdukar, det här har tagit alldeles för lång tid." mumlade jag ansträngt. Hans läppar drogs nerför min haka och sedan över halsen. Jag blinkade till lite för att försöka motstå reaktionen, men det var inte lätt. Snarare tvärtom. Det var svårt att tänka, men sen började jag lugnt och långsamt backa, inåt mot väggen. Till slut stod jag precis var jag planerat och diskret letade jag efter vridmojängen.

"Förlåt, men jag är illa tvungen." viskade jag och innan han hunnit reagera drog jag på vattnet. Medvetet hade jag backat in i duschen, och dragit med mig honom. Han hoppade till lite men sa inte så mycket. Det var ju varmt vatten, så det var skönt.

"Nu har jag en anledning till att jag varit borta så länge. Bara så att du vet, så är vårt krig fortfarande inte avslutat." log jag mot honom genom ridån av vatten som rann över mig. Lugnt backade jag ut ur duschen och plockade fram en handduk, så att jag kunde torka mig.

"Ledsen, men jag kommer behöva ta av mig linnet och shortsen." påpekade jag, men utan att vänta på svar började jag knäppa upp jeansshortsen och sedan drog jag av mig linnet.

"Justin, sluta titta på mig." skrattade jag när jag kände hans blick i sidan på mig. Jag gav honom en snabb kyss innan jag virade handduken omkring mig och gick sedan ut ur badrummet för att gå iväg till mitt rum.

"Jag trodde det var Justin som skulle duscha." hörde jag någon säga och såg sen Ellie stå och le mot mig.


Jummie, tänk er den situationen med Justin (aa)

Haha kapitel 118 :)

Kramar på er <3

Live, Laugh, Love


Kommentarer
Postat av: Ebba :)

Jätte bra!! Kollar in här typ 1000 ggr varje dag och kollar efter ett nytt inlägg! Blir så himla lycklig när jag ser ett :D

2011-06-02 @ 13:13:55
URL: http://bbieberlovestory.blogg.se/
Postat av: Josefina

Kolla gärna in min nya novell blogg!

2011-06-02 @ 13:22:22
URL: http://jdbdreams.blogg.se/
Postat av: sabbbe

lika bra dom alltid. :D mer!

2011-06-02 @ 13:24:27
Postat av: elena

denna är en drog denna blir bara bättre och bättre för varje gång fortsätt

2011-06-02 @ 14:46:29
Postat av: Anonym

Hahah! Mer! :D

2011-06-02 @ 15:09:52
Postat av: Stephanie

HAHAHA oooomg vad grymt!!!! <333 Love Love Love (LLL)

2011-06-02 @ 17:47:51
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/
Postat av: Malin Lindell

Hej, här är min blogg om du ville skriva den eller något :) maalinlindell.blogg.se :)

Om du inte minns, är jag hon som gjorde designen! Kramkram<3

2011-06-02 @ 17:59:32
URL: http://maalinlindell.blogg.se/
Postat av: Marielle

Haha, vilken situation att sitta fast i.. Usch! Inte alls avis (a)

2011-06-02 @ 17:59:34
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Paulinaaa

Asså ååh, man blir så ledsen varje gång ett kapitel är slut!

haha, men du skriver riktigt braaaa <3

2011-06-02 @ 21:54:59
URL: http://justindbieberstoryy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0