Ber om ursäkt... igen...

'zup sötnosar? <3

Jag vill be om ursäkt för en sak, såhär i förhand.

Jag mår skitdåligt, psykiskt sätt, för mycket om händer nu, kompisdrama, skoldrama, familjedrama, jaa all drama man kan tänka sig nästan, så jag är väldigt ofokuserad för tillfället! =/ Jag försöker skriva så mycket jag kan, men jag är så otroligt fantasilös för tillfället, och jag kommer bara på en massa dåliga idéer, och jag vill verkligen inte göra er besvikna för ni är så otroligt underbara!

Jag ska försöka skriva så mycket jag kan, så att jag kan slänga in nästa kapitel snart, för jag vill verkligen göra er glada! Jag menar, varför ska ni lida för när det är mig allt går åt helvete för? <--- Bra fråga, eller hur?

Men ja... Som sagt, jag försöker så gott jag kan, men bli inte alltför bevikna om det inte kommer upp supermycket kapitel framöver. Och om det gör det, snälla klandra mig inte om det är dåligt skrivet =/

Det ska inte gå ut över er, jag vet, men jag vet inte vad jag ska göra längre!

Where are you now, when nothing is going right?
Where are you now, I can't see the light!

Den lilla texten här ovan passar sjukt bra in just nu...

And I've hurt myself, by hurting you!

Den texten sitter inte heller så fel för tillfället.

Jag vet att det här va ett fett onödigt inlägg, mestadels, men förlåt!

Jag älskar er! Massor!

XoXo

Kommentarer
Postat av: Josefin

Alltså, jag känner inte dej, inte alls.

Men asså, jag kände sådär., eller ah, min familj, det hände en del, ochså.. antagligen inte ens en hundradel så allvarlig och ledsant som vad som har hänt med dig.

Men fortsätt kämpa, och jag klandrar dig inte något alls om det inte kommer upp kapitel på ett tag. ta den tid du behöver!

kanske lite konstig komentar, eftersom att jag inte ens vet vem du är så men, jag bryr mig ändå. :)

♥ :)

2011-03-16 @ 21:13:34
URL: http://josefindaahl.blogg.se/
Postat av: carro

nej jag tyckerf bara så synd om dej :( vet inte vad jag ska säga :(

2011-03-17 @ 17:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0