Förlåt!

'zup luvies?!

Först vill jag bara tacka alla som läser och som kommenterar, ni är bäst <3

Sen måste jag typ kanske be om ursäkt också... Jag och mamma har bråkat och tjafsat, hon tänker eventuellt låsa internet så att jag inte kommer in på det. Vilket betyder att jag inte kommer kunna uppdatera här :( Det är skittråkigt och jag hoppas verkligen att det inte händer för jag älskar att lägga upp kapitel här till er...

Men om så är fallet, så kan jag lova att jag kommer skriva tills tårarna sprutar och fingrarna blöder! Sen hitta ett annat sätt att lägga upp kapitel på, typ lägga in på USB och ta med till skolan. Saken är då den att det kan ta ett tag mellan kapitlena =/

Förlåt! Jag ska försöka reda ut det här med mamma så att jag får ha kvar internet!

Puss & Kram

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0