1 Bra Nyhet + 1 Dålig Nyhet

Hej på er alla sötnosar! <3

Tack för alla underbara kommentarer! Det värmer verkligen att veta att ni inte vill att jag ska avsluta den här! Verkligen!

Jag har tyckt från första början att så länge någon läser, och vill ha mer, så tänker jag inte sluta!

Där har ni den bra nyheten! :) Jag kommer fortsätta med den här novellen, eftersom att det var så många av er som fortfarande vill att jag ska skriva! :) Är ni glada så är jag glad! :)<3

Nu till den dåliga nyheten då =/

Min dator har fått virus =( Jag kommer inte ut på nätet för fem öre, den vägrar släppa ut mig på något alls!

Däremot kan jag logga in på msn, men det hjälper ju inte oss just nu =(

Jag ska försöka fixa det så fort som möjligt, men jag vet inte hur lång tid det kan ta tyvärr! :(

Därför kan det dröja ett tag tills ni får kapitel 80! :(

Förlåt! Men jag försöker fixa det så snabbt jag kan! <3



Jag fick en fantastisk kommentar också om att det var någon som verkligen ville träffa mig igår, men var sjuk. Om det är populärt så kan vi naturligtvis träffas någon annan gång! :)
Vi kan ju gå ihop ett gäng och mötas någonstans, ha trevligt och så :)
Om det låter intressant så kan ni väl slänga in en kommentar om det :) <3



Jag hoppas att jag inte ställer till med supermycket nu på grund av datorn!
Men jag sitter vid min "pappas" dator nu, så jag ska försöka uppdatera så ofta jag kan!

Älskar er alla supermycket! <3

//Bieber Cash <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0