Ansiktet bakom Bieber Cash

Hej på er sötnosar! :)

Som ni märker så har jag dragit tummen ur naveln och äntligen börjat skriva! :D Awesome, eller hur!
Haha jag vill bara förvarna alla om att jag rent ut sagt suger på att skriva presentationer om mig själv xD So, don't blame me! ^^ <3

Btw så hittar ni kapitel 78 under det här inlägget. Kapitel 79 kommer vara tidsinställt så att ni får det ikväll eller imorgon bitti, beroende på :)



Namn: Madelene Morén
Född: 29 maj 1993
Kallas: Seriöst, jag tror jag har fler smek-/öknamn än alla mina kompisar tillsammans xD Men mja, mest kallas jag väl för Madde, Maddie, Mads, Mad Mads, MaddeBanan m.fl! Asså det är bara att välja och vraka, kalla mig vad som helst, jag lyssnar på allt ^^

Asså, det var väl typ vad jag hade att komma med... Hahaha jag suger verkligen på det här xD


Men bilder, det är vad som behövs här! Tyvärr har vi ett problem, jag förändras fett fort tydligen, vilket betyder att jag kanske inte riktigt ser ut som på bilderna... =/ Men det löser sig ;)



























Så där, där har ni 12 bilder :)
Som ni ser så förändras jag väldigt fort!
Jag tror inte några av bilderna ens är ett år gamla... Så jaa ^^
Men nu vet ni hur jag ser ut på ett ungefär i alla fall ;)

Inte världens snyggaste eller sötaste, but aye, that's me ;) <3


Mja, sen är det ju en annan sak också...
Becca, en supermysig tjej, har sagt att hon vill ha en autograf av mig..
Självklart kommer du få en tjejen, och ni andra som nu vill ha.
Men jag känner att jag inte är så speciell! ^^
Den kommer ju liksom knappast vara värd någonting ^^
Men visst, vill ni ha så skriver jag ;)
Jag gör allt för er efter hur mycket ni stöttat mig och så! :)


Love ya all! :)
Ses imorrn! :D <3



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Ååååh vad söt du är äsklingen :* <3 Men jag måste verkligen lära dig att le på bilder ;) :* <3 big smile



Me looove första bilden (aaaaaa) Och bakgrunden känns lite bekant... Hmm, någon idé varför? O.o <3 ;)

2011-05-06 @ 18:12:07
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din novell är bäst!!

2011-05-06 @ 19:59:44
Postat av: Lidia

Du är jätte vacker ! <3

2011-05-06 @ 20:59:10
Postat av: Anonym

Gud vad du är gullig! På sista bilden liknar du Avril Lavigne lite, tehe. :) älskar novellen!!

2011-06-18 @ 23:31:53
Postat av: Anonym

Du är JÄTTEVACKER!!!!:D ååh, va söt råtta!!! Har du råttor?:D jag har 2 hihihi;) KRAM<33

2011-07-29 @ 13:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0