For Your Imformation

Hej på er!

Jag vet inte vad det är med bloggen, men den vill inte ladda upp vissa inlägg, så jag vet inte om det här kommer upp eller inte :S

I alla fall så vill jag tala om för er att jag inte kommer sluta med novellen! Ni är alldeles för många som fortfarande vill läsa den. Tyvärr Elin, det står 20+ mot 5...

Bara så att alla vet, jag har beslutat att jag kommer fortsätta skriva på den här tills den är slut, eller tills jag inte har några läsare alls på den! :) Så länge det finns en läsare så kommer det fortsätta dyka upp kapitel! :) <3

En annan sak, min dator har virus, har inte fixat det ännu, utan jag sitter vid min låtsaspappas laptop, som dock inte har något Word program... Så jag har något att klura ut för att jag ska kunna ge er kapitel 80... Men jag ska försöka lösa det så fort jag kan! :)

En fråga också; vilka var på Belieber Träffen i Stockholm i Lördags? :D Jag träffade Beccis där, superhärlig tjej som jag redan saknar! <3

Det var någon som kommenterade och skrev att den personen inte kunde komma i lördags, men hade velat träffa mig änå. OM det är intressant så kan vi försöka fixa ihop ett litet möte någonstans och liksom umgås! :) Ni kan väl skriva vad ni tycker om det?! Jag skulle mer än gärna träffa er alla! På allvar! :)

Ha det bäst sötnosar! Jag ska försöka lösa allting så fort jag kan! :)

Btw, besöksrekord igår! 106 olika personer klickade sig in här! TACK! Ni är helt underbara!!!! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar bloggen o du verkar som en skit skön tjej.. :)

2011-05-09 @ 14:02:21
Postat av: Stephanie

Om du kommer fortsätta även om du bara har en läsare så räkna med att fortsätta tills den är slut :* <3

2011-05-09 @ 14:49:03
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0