Ny Tillfällig Design

'zup luvies?!

Som ni kanske ser så har jag fixat en ny design, men det är fortfarande bara en tillfällig en.
Den här är kopierad från designbloggar.nu och jag har letat febrilt men hittar liksom ingen som jag anser passar bra till bloggen...! =/

Jag har lite idéer på hur den ska vara, men man måste fortfarande hitta någon som gör gratisdesigner efter egna önskemål, så om ni vet någon; tipsa gärna för jag tycker verkligen att bloggen förtjänar en fin design som passar liksom! <3

Live, Laugh, Love


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag suger på det, men om jag hittar nån kan jag säga till :)

2011-05-25 @ 20:40:03
Postat av: Anonym

har addat dig nu..<3

2011-05-25 @ 20:57:54
URL: http://biebesdream.blogg.se/
Postat av: Anonym

JAG HITTADE DOM ! :D



lägger ut dem till dig imon , tacka gud för google som ahr allt ! även mina förlorade delar ! :D

2011-05-25 @ 22:44:52
URL: http://biebesdream.blogg.se/
Postat av: elinor

åh jag älskar din novell. suttit och sträkläst i timmar. började igår men hann inte klart, men nu har jag läst igenom varenda avsnitt och längtar redan till nästa del. du är otrolig, helt fantastiskt duktig "författare" om man kan säga det. Super bra verkligen :)

2011-05-26 @ 02:34:00
Postat av: Alice

Cheeses, du skriver asbra! Jag läser varje kapitel med glädje! Och jag som är galen i Justin älskar verkligen novellen. Tänk att få drunkna i hans ögon sådär som du beskriver... (drömmer). Kommer fortsätta att läsa tills den är slut!

Kram<3333

2011-05-26 @ 15:28:17
URL: http://justourjustin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0