Ny underdomän

'zup luvies?!

Nu är det såhär att eftersom att det finns så mycket novellbloggar som jag vill tipsa om, så har jag nu skapat en underdomän till Bieber Cash, där ni kan läsa om olika novellbloggar och därigenom får tips på någonting att läsa! :)

För att komma till underdomänen behöver ni bara skriva in den vanliga adressen, men lägga till novelltips. Alltså, ni skriver in den här länken; http://biebercash.blogg.se/novelltips/ så kommer ni direkt dit! :)

Läser du en megabra novell som just du vill tipsa om, ja men kommentera på underdomänen så ska jag läsa! Jag älskar att bli tipsad om bra noveller, så don't be a stranger! ;) <3

KAPITEL 112 HITTAR NI UNDER DET HÄR INLÄGGET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0