Tack så mycket!

Jag måste bara få tacka er alla för helt fantastiska grattis-kommentarer!
Ni är helt underbara!!!
Jag hade aldrig förväntat mig att jag skulle få så många söta kommentarer, ni är inget mindre än mina små änglar! <3


Det här är från min förra födelsedag <3

Jag måste in till skolan en snabbis, men sen bär det av hemåt och då kan ni ge er på att ni får minst ett kapitel! :D <3

Bara så att ni alla vet, jag kanske har kommit över mina motgångar nu. Skriver ju inte längre vid min låtsaspappas dator, utan jag har fått en egen laptop! :D <3 Så nu kanske det kan gå framåt igen! ;) <3

Älskar er alla, glöm inte bort det! Ni är dem som gör min dag! Ni är dem som får mig att må bra när jag är på dåligt humör! Är jag ledsen, eller på tvären, så behöver jag bara gå in på bloggen och läsa era extremt underbara kommentarer och allting är som bortblåst! :')

Det finns inte ens ord för hur speciella och otroligt fantastiska jag tycker att ni är!!! <33

Puss och Kram på er allihop!
Jag hoppas verkligen att jag kan få träffa er alla en vacker dag, för ni är verkligen underbara små änglar!
Mina små änglar <3

Live, Laugh, Love


Kommentarer
Postat av: Vilma

GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA!

du gör verkligen min dag, varje dag så finns det ett nytt kapitel uppe, och alla är helt underbara.

ditt sätt att skriva är så otroligt grymt bra att det knappt går att beskriva!

hoppas du får en fin födelsedag!

kramar!

btw, jag och min kusin sofia har en novellblogg:

www.justindbstories.blogg.se

kika gärna in och kommentera vad du tycker!

en kommentar från dig skulle betyda mer än allt annat♥

2011-05-30 @ 14:39:52
URL: http://vilmaingemarsson.blogg.se/
Postat av: maddäää

grattis i efterskott :D

2011-05-30 @ 15:04:15
URL: http://www.dampbarneet.bloggplatsen.se
Postat av: Marielle

Grattis!! :) hoppas du haft en bra dag..

2011-05-30 @ 15:44:56
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott, älskar novellen. puss o kram :)<3

2011-05-30 @ 21:42:51
Postat av: Malin Lindell

hej, jag såg i dina gamla kapitel att du ville ha en design? jag har precis gjort en, och tänkte att du kanske ville ha den? du kan kolla här; wwwm.maalinlindell.blogg.se/design om du vill :)

det är bland den först designen jag gör, så det kanske inte är skit nsygg och proffsig som alla andra, och du behöver absolut inte använda den, men om du vill, skriv en kommentar i design bloggen så skickar jag infon till dig! :)

2011-05-30 @ 22:22:01
URL: http://maalinlindell.blogg.se/design
Postat av: Josefina

Grattis!!! Hoppas du fick en jätterolig födelsedag!!! Grattis igen!!

2011-05-30 @ 23:42:23
Postat av: Anonym

Gosh! Och du gör min dag med din novell!!!! Hur jag än mår så gör du mig gladare för varje kapitell!! Hur bär du dig åt?!

2011-05-31 @ 00:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0