WAYN 1 - 100

'zup luvies?

Jag vill tacka er alla för att ni älskar det jag gör så mycket!

OBSERVERA att novellen INTE är slut! :)

Nu när vi kommit till det 100:e kapitlet så ville jag bara göra en sak för er.
Kanske inte världens bästa, men jag har gått igenom alla kommentarer jag fått här på bloggen, och har prt sc några av dem som verkligen fått mig att le bredare än bredast! :')

Jag har tyvärr inte kunnat plocka ihop alla, men det är ett par stycken som jag skulle vilja visa er!
Min plan var att lägga upp kommentarerna här i det här inlägget, men det verkar inte fungera, så jag la upp dem i en mapp på facebook-sidan.

http://www.facebook.com/home.php#!/pages/biebercashbloggse/193517240693924


Här ovan har ni en länk till facebook-sidan jag har skapat till den här bloggen.
Gillar ni den så kommer ni åt att se bilderna som ligger i mappen Where are you now 1 - 100
Där ligger 45 olika kommentarer som på något sätt har berört mig! :)
Hittar ni en kommentar som ni är ansiktet bakom, tagga mer än gärna er själva! :)

Det finns en hel mängd anonyma kommentarer på varje kapitel, och visst får ni vara anonyma, men det vore mycket roligare och lite personligare, om ni åtminstone kunde skriva första bokstaven i ert namn eller så :)

Återigen ett stort tack till er allihop! :)
Ni är helt underbara och får mig verkligen att le varenda gång ni kommenterat någonting!
Och ni alla är lika speciella och älskade av mig!
Kom ihåg det! <3

Massa kärlek till er alla!

Live, Laugh, Love


Kommentarer
Postat av: S & M

Det här låter säkert skit löjligt , men vi flippade när du kommenterade vår blogg!

Vi fick glädje tårar i ögonen och skrek typ , du skriver helt amazing , vi hoppades

alltid på att du skulle kommentera vår blogg och när vi såg det så flippade vi och

grät glädje tårar du fattar inte hur mycekt det betyder för oss<3 / M & S

2011-05-19 @ 21:59:21
URL: http://justindbstoriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0