Where are you now - Kapitel 117


"Då får vi väl ta igen det extremt mycket dem dagar vi har kvar!" bestämde han innan han kysste mig mjukt. Jag drog honom lite närmare mig, och det slutade med att han låg på mig, för han tappade balansen. Hans högra hand la han vid min midja igen, men drog undan tröjkanten så att hans hand smekte min hud. Beröringen kändes brännhet. Kyssen blev vildare och min andhämtning blev mer ansträngd. Han avbröt kyssen och log mjukt mot mig. Jag skrattade lite lågt, innan jag drog honom tätare intill mig igen. Hans värme var så pass behaglig att det var svårt att låta bli.


"Är du fortfarande vaken?" frågade Justin tyst och jag vände lugnt huvudet mot honom medan jag log varmt.

"Ja, jag är vaken." svarade jag mjukt innan jag la mig på sidan för att slippa vrida huvudet så mycket. Justin låg på rygg och tittade upp i taket. Vi låg tysta en stund innan jag suckade djupt.

"Vi lär ju gå upp, jag vet inte om du vill duscha innan dem kommer, men det ska jag i alla fall göra." log jag innan jag snabbt pussade honom på kinden och började kravla mig ur sängen. Justin tog tag i min arm och drog tillbaka mig.

"Kallar du det där morgonpuss? Jag vill ha lite mer än så!" sa han och såg på mig precis som om det var en självklarhet. Jag skrattade mjukt innan jag la mig bättre till och gav honom en lång och mjuk kyss. Jag började den, men han fick avsluta den, även om jag visste att det kunde vara riskabelt. Hade han fått bestämma så skulle vi nog inte ha lämnat sängen alls idag, och jag förstod honom.

"Godmorgon!" viskade han mot mina läppar och jag log.

"Godmorgon på dig också!" svarade jag innan jag lugnt backade undan. Han log mot mig och jag skrattade lågt igen innan jag den här gången nästintill hoppade ur sängen.

"Vad gör du?" frågade Justin förvånat och jag slängde en överlägsen blick mot honom.

"För att komma upp på morgonen så brukar jag behöva leka ninja. Annars kommer jag aldrig upp." förklarade jag och log. Han skrattade medan han i princip rullade sig ur sängen, tills han hamnade på golvet med en duns. Jag skrattade högt medan jag klättrade över sängen för att se honom ligga bredvid sängen med en förvånad min.

"Är det så här du kommer upp ur sängen?" skrattade jag. Justin lipade åt mig innan han fick tag i min arm och drog ner mig, så att jag hamnade över honom.

"Nej, det är så här jag får tjejer på fall." flinade han och jag himlade med ögonen innan jag kysste honom.

"Deztiny? Borde inte Ellie vara här snart?"
hörde jag pappa ropa och jag avbröt snabbt kyssen. Jag insåg att klockan var kvart i elva och slängde mig upp på fötter.

"Hoppa in i duschen först du, jag kan duscha sen när dem kommer." log han medan han lugnt satte sig på sängkanten. Efter att ha slängt ett bländande leende mot Justin och plockat åt mig min handduk smet jag ut ur rummet och sedan vidare in i badrummet. När jag kände det heta vattnet som omgav mig försvann all stress och jag kände hur jag slappnade av i hela kroppen. När jag var klar stängde jag motvilligt av duschen och svepte handduken omkring mig. Efter att ha plockat fram en mindre handduk och virat in den i håret, öppnade jag badrumsdörren och kände hur kylan trängde sig inpå. Det var alltid lika behagligt på något sätt.

"Åh, vilken timeing, hon är här nu. Är Sky med också? Det var ett tag sen man såg honom. Jag tar in dem i köket medan du klär på dig." pratade pappa på, utan att jag knappt behövde svara honom. Jag log överseende för mig själv när jag tassade tillbaka till sovrummet, där Justin låg på sängen.

"Dem är här nu." sa jag och flinade lätt när jag såg att han hoppade till. Han besvarade det långsamt med ett varmt leende, hans leende.

"Jag kan hälsa först innan jag duschar." sa han bara innan han la sig på sidan i sängen för att granska mig. Jag himlade lätt med ögonen innan jag tassade bort till garderoben och drog fram underkläder och sen ett par jeansshorts och ett svart linna. Snabbt och smidigt drog jag på mig allting och sedan borstade jag snabbt ut håret, som fortfarande var blött.

"Är du klar Justin?" frågade jag medan jag torkade håret en sista gång. Han nickade en gång innan han gav mig en lätt puss.

"Kom bara ihåg att vi inte ska visa någonting, okej?" sa jag nervöst. Jag ville inte att allting skulle gå helt snett, för det skulle bli väldigt jobbigt för Justin. Han nickade innan han gick bort till dörren. Jag slängde en blick i spegeln innan jag gick efter Justin, ut ur rummet och sen in i köket, där Ellie och Sky satt och log mot oss.


Det här är vad ni får tills vidare, inte superbra, jag vet!
Men jag ska försöka fixa allting så fort som möjligt!

Kramisar <3

Live, Laugh, Love


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Asbra!!! <3333



Lycka till med allt :** <33

2011-06-01 @ 20:19:57
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/
Postat av: becca :)

haha "det e så jag får tjejer på fall" hahahaha ääälska den kommentaren! såå underbar! lika underbar som du e !

Du e G-R-Y-M. Glöm alrig det, DU ÄR BÄST!<333

2011-06-01 @ 23:00:18
URL: http://bbeebbii.blogg.se/
Postat av: Sophies Noveller

Gud vad bra du skriver! På bara två dagar har jag läst alla kapitelna och jag är BEROENDE av novellen. Såg även att du hade länkat min novellblogg i din meny. Tack så hinla mycket för det :) jag ser fram emot nästa del :)

2011-06-01 @ 23:12:59
URL: http://sophiesnoveller.blogg.se/
Postat av: sabbe

grymt bra! :) vill ha meer :d

2011-06-01 @ 23:20:56
Postat av: elena

denna novellen är som en drog. förra veckan läste jag från början på en dag. fortsätt nuuuuu

2011-06-02 @ 00:43:50
Postat av: Bettan<3

Superbra !! :D

Meeeeeeeeeeer!!

2011-06-02 @ 03:48:43
Postat av: Madeleine

bäst!!!!!!!!! :)

2011-06-02 @ 11:33:15
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: nanna

Du är helt jävla grym ! Har läst igenom allt på typ två dar, det har inte gått att sluta ! :o ser fram emot att läsa mer ! :D<3

2011-06-06 @ 01:17:34
Postat av: jossan

Skit bra! Snällaaa meeer!



Jag skriver oxå en JB novell!

Läs gärna!:D

2011-06-08 @ 21:32:56
URL: http://jossetheshit.blogg.se/
Postat av: jossan

Skit bra! Snällaaa meeer!



Jag skriver oxå en JB novell!

Läs gärna!:D

2011-06-08 @ 21:33:14
URL: http://jossanheartjustinbieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0