Where are you now - Kapitel 175

FÖRRA KAPITLET ”Tack Alexandra, och alla ni andra. Jag uppskattar det jättemycket! Ni är alldeles för söta!” sa jag i mikrofonen och log ut mot publiken. Jag gick fram till Alexandra och gav henne en hård kram. Jag hade följt hennes blogg sedan jag fick reda på den, och hon skrev alltid så underbara grejer. Hon höll sig till fakta och stod upp för mig så fort någon kommenterade någonting som inte var snällt eller som rent ut sagt var elakt. Hon var en jättehärlig person, och jag uppskattade allt hon gjorde för mig. Hon var en äkta person, en person som man gärna hade runt sig, för hon spred glädje runt sig. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - ”Grattis älskling!” sa pappa glatt och gav mig en varm kram. Jag hade gått runt och hälsat på så många jag kunde av alla underbara personer jag träffat, och det gladde mig att alla var så lugna. De behandlade mig som vilken annan människa som helst, och de behandlade Jas, Justin och de andra precis likadant. ”Tack pappa.” svarade jag och släppte honom. Han log brett mot mig och jag besvarade hans leende. Jag hoppade till lite när jag kände en hand vid min midja och kort efter det kände jag hur någon borrade in ansiktet vid min hals. ”Hej Justin.” skrattade jag och hörde hans välbekanta skratt mot min hals. ”Hej baby. Hur känns det? Hatar du fortfarande att fylla år?” log han när han ställde sig bredvid mig, fortfarande med sin hand om min midja. Jag himlade med ögonen mot honom innan jag nickade bestämt. ”Absolut! Den är inte klar än, och jag vet att jag kommer få en massa fler presenter än bara en.” svarade jag självsäkert och han himlade med ögonen men kunde inte dölja sitt oskyldiga leende. ”Vem har sagt att du kommer få fler presenter?” frågade han och blinkade. Nu var det min tur att himla med ögonen mot honom. ”Justin Drew Bieber, jag känner dig.” svarade jag roat och han skrattade till svar. Jag gav honom en snabb kyss innan jag tog hans hand. Det fanns fler jag inte hade träffat än, och jag räknade med att jag till slut skulle hitta Jeremy, Pattie och fler som jag kände i den här folkmassan. ”Ursäkta mig allihop! Jag vet att ni har det jättetrevligt, men vi har en överraskning åt er. Det står ju inte en scen här för ingenting. Vem vill höra lite musik?” frågade Caitlin uppifrån scenen. Jag log innan jag instämde i skriken. Justin drog mig närmare scenen så att vi stod längst fram. ”Vi har nämligen en hemlig gäst åt er här idag. Dezzie vet vem det är, och jag vet att du älskar hennes musik. Så kom upp på scenen Sel!” ropade hon ut och runtomkring oss tystnade folk innan de började skrika. Jag skrattade åt deras reaktioner när Selena kom upp på scenen. Introt till Love You Like A Love Song, en av hennes låtar som jag älskade allra mest. Hennes röst var otrolig som vanligt och hon dansade runt på scenen medan hon sjöng. Justin stod bakom mig med armarna om mig och sjöng lågt med i låten. ”I love you like a love song baby!” viskade han till mig när låten var slut och jag vände på huvudet till höger för att kunna komma åt hans läppar med mina. ”Kan man vara sötare än de där två?” hörde jag Selena säga i mikrofonen och när jag tittade upp på henne så stod hon och log mot oss. Jag log oskyldigt tillbaka och hon skrattade lågt. ”Jag vet att du tycker om den låten, Dez, och jag vet också att det är så du känner för Justin. Nu kommer en annan låt, som Jasmine ska sjunga, som beskriver Justin’s känslor för dig.” log hon mjukt innan hon blinkade snabbt för att sedan gå av scenen. Introt till en ny låt började spelas och Jasmine kom ut på scenen med mikrofonen i handen. Hon log uppspelt mot mig och jag tittade nyfiket från henne till Justin, och sedan tillbaka. Jas tog ton och började sjunga på en av de absolut vackraste låtarna som existerade, nämligen From This Moment med Shania Twain. Justin gungade lite fram och tillbaka och eftersom att han höll om mig så hängde jag med automatiskt. Medan Jasmine fortsatte sjunga så släppte han mig och log varsamt medan han la sin ena hand vid min midja och tog den andra handen i sin. Lugnt började han gunga fram och tillbaka i takt till den lugna musiken. Mitt undermedvetna registrerade att blickar vändes mot oss och folk steg lite åt sidan för att vi skulle kunna dansa ordentligt, men allt jag såg var Justin’s bruna ögon och hans söta leende. Vi dansade och dansade, och när jag slutligen släppte Justin med blicken för att vända uppmärksamheten mot Jasmine insåg jag att hon inte längre sjöng på samma låt. Jag verkade ha varit så fast i Justin’s ögon att jag inte ens märkt det. Nu stod både Jas och Sel på scenen och framförde Justin’s U Smile. Jag log tacksamt mot dem båda två och Jasmine blinkade leendes mot mig. ”Justin?” började jag försiktigt och såg in i hans nu frågande ögon. Han drog mig närmare sig utan att släppa mig med blicken. ”Vad är det Shawty?” frågade han nyfiket och log sitt vanliga leende mot mig. Jag bet mig i läppen innan jag närmade mig honom lite till. ”Jag älskar dig.” sa jag medan jag såg in i hans vackra ögon, hans ögon som jag aldrig skulle tröttna på. De ögonen som alltid såg rakt in i min själ. De ögonen som jag alltid saknade så mycket när han varit borta för länge. De absolut vackraste och underbaraste ögonen som någonsin existerat. ”Jag älskar dig också!” svarade han lågt innan han bet sig försiktigt i läppen. Han såg mig varsamt i ögonen innan han närmade sig mig och lät våra läppar mötas. Kyssen var laddad, avslöjande, fantastisk och nästintill intim. Det var omöjligt att inte vara uppslukad av honom, och jag var inget undantag. Han gjorde mig galen, och han gjorde mig lycklig. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Tidsinställt inlägg :) Vette fan vad det är för fel på blogg.se men som ni ser är inte texten som den brukar D: Jag kommer liksom inte åt ikonerna där man ändrar kursiv/fet/understruken stil, bilder o.s.v... Jag kommer inte åt någon av de ikonerna alls, dem existerar liksom inte O.o Någon som förstår hur jag menar? Och kanske har samma problem? Iaf, nästa blir också tidsinställt <3 //Madz, Bieber Cash

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Testa att klicka på 'ändra regigerare' nere till höger så tror jag det funkar :)

2011-11-24 @ 20:15:50
URL: http://feelingsforbieber.blogg.se/
Postat av: Malin yo swagga friend!

Hallå gullet, har du försökt med att trycka på "Ändra Redigerare" lägst ner på där man skriver inläggen :P



P.S SMSa mig! <3

2011-11-24 @ 20:21:36
URL: http://juustiinbiiebernoveller.blogg.se/
Postat av: C

grymt bra som vanligt!!

2011-11-24 @ 20:46:20
URL: http://kentaur.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Waaah! Kärlek på det här!!!! <3 ^^ Me love så otroligt mycket!! <3 Dom är så jäääääkla söta!! <3

2011-11-24 @ 21:40:14
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag hade också så förut, ibland behöver man bara klicka på "ändra redigerare" som sitter under inläggs rutan. Och ibland får man kanske logga ut, starta om webbläsaren och sen borde det funka som vanligt.



BTW, du äger! Typ sluta aldrig skriv! :D <3

2011-11-24 @ 22:27:39
URL: http://ksomikarlsson.blogg.se/
Postat av: josefine

Jag har haft samma problem. Förstår dig, men det är inte så svårt att fixa :) under rutan där du skriver ditt inlägg längst åt höger , vad står det där? Kanske kan hjälpa dig? :)



Jättebra som vanligt! Mermermer :D

2011-11-24 @ 22:52:55
URL: http://dealwithit.devote.se
Postat av: Johanna

GRYMT UNDERBART FUCKING BRA

ÄLSKAR DET

2011-11-24 @ 22:53:29
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Cherry

Jättebra :D ♥♥

2011-11-25 @ 23:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0