#PrayForMarina

Hej luvies!
Det är lov nu, som ni alla vet, och jag har flyttat till Västerås igen :)
Har dock fortfarande ingen internetuppkoppling :(
Jag ska försöka skriva så mycket jag klarar av att göra, men de blir svårt då en av mina vänner ligger i coma :( enligt läkarna så blir chansen allt mindre och mindre att hon vaknar upp :'(
Som ni kanske förstår så kommer jag nog inte hinna skriva särskilt mycket, och jag hoppas att ni inte blame'ar mig för det luvies =/ jag skulle mer än gärna vilja att hon var vaken och liks glad som vanligt! :'(
Love i all!
#PrayForMarina
//Madelene

Kommentarer
Postat av: Emma

Ohno!! Hoppas hon klarar sig!!! <3 take your time =]

2011-10-31 @ 15:12:48
Postat av: Johanna

usch! ta din tid du behöver!

2011-10-31 @ 15:47:52
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Jenny

usch!

vi ska inte stressa dig, skriv när du har tid och känner för det !

I'll pray for her !

kram

2011-10-31 @ 17:17:05
URL: http://jjennyaandersson.blogg.se/
Postat av: Fiaa

Förstår dig till hundra procent !

Hoppas verkligen hon blir bättre, kram på dig!

2011-10-31 @ 17:39:56
Postat av: Becca♥

HERREGUD!!! vad har hänt :O förstår att du behöver tid om nån du känner ligger i koma :C hoppas det går bra för henne :(

2011-10-31 @ 22:41:17
URL: http://beccaochlollo.blogg.se/
Postat av: MA_96_bieber

Pray for her!! :(

2011-10-31 @ 22:59:33
Postat av: Anonym

Jätte tråkigt att höra, skriv när du känner för det och vill.

#PrayForMarina

2011-11-01 @ 12:23:32
Postat av: Cherry

#PrayForMarina

Hoppas hon verkligen blir bättre ♥

Jag ber för henne.

Och ta den tid du behöver, jag väntar snällt tills det kommer ett nytt kapitel (a) ♥

2011-11-01 @ 22:09:06
Postat av: Elise

det förstår man verkligen! ta den tid du behöver.

hoppas hon blir bättre! <3

#PrayForMarina

2011-11-02 @ 11:44:41
Postat av: fridasmurfen

ledsen för din kompis hoppas hon blir bättre! <3

du skulle ju kunna försöka skriva ett kapitel om henne så kanske hon vaknar. du vet lr du kanske inte vet men chris medina som har skrivit låten "what are words" skrev den när hans fru låg i coma o då vakna hon upp. så ja tänkte de kanske kunnde fungera me man vet ju aldrig... iaf ta de tid du behöver, du behöver verkligen inte känna någon press jag kommer kolla bloggen varje dag o vänta på ett nytt kapitel! jag lovar din blogg är den bästa! <3

2011-11-05 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0