Tack luvies! <3

Hej luvies <3
WAYN är inte slut än, men jag vill ändå visa min uppskattning för er!
Jag startade BieberCash i februari i år, den 26, och WAYN har funnits sen dess. De har snart gått ett helt år och bloggen har blivit en stor del av mig. Inte bara bloggen, utan WAYN oxå, men viktigast av allt så har NI blivit en stor del av mig! <3 vare sig ni varit med från början eller kommit hit på vägen så är ni alla en extremt stor del av mig och jag skriver det här för att berätta på vilket sätt och för att tacka er alla! <3
Jag kommer ihåg nästan varje underbar kommentar från er, för ni får mig alltid att le :) ni alla har gjort mig till en mycket gladare person, och jag hoppas att jag åstadkommit någonting för er oxå ! <3
Jag är otroligt glad över att jag startade BieberCash, för jag har utvecklats så otroligt mycket i allt. Jag utvecklas i min skrivning och även till en bättre person.
De är få av er jag har träffat, tyvärr, men ni visar mig ständigt att det finns så många otroliga människor ute i världen, och jag skulder verkligen vilja träffa er alla ! <3
Även om ni inte känner mig så finns ni ändå där och stöttar mig. Det har varit ett hektiskt år, och ni har alla gjort en stor skillnad! <3
Några av er kallar er mina fans, något jag tycker är väldigt rart samtidigt som att de är väldigt komiskt för jag är inte det minsta känd eller så, men ändå har jag skrivit en autograf, blivit igenkänd på stan och vissa blir helt starstruck när jag kommenterar på era bloggar :') ni är så söta allihop! <3
Jag vill att ki ska veta att jag tänker på er dagligen, och ni får mig alltid att le när ni dyker upp i mina tankar <3 till och med mina kompisar kan fråga mig varför jag sitter och ler, och vet Novas jag svarar? "för att jag har de absolut bästa luvies i hela världen!"
Många av er hoppas att WAYN aldrig tar slut ( believe me, so do I ) medan några av er tycker att jag ska avsluta WAYN för att den börjar bli tråkig.
Hur min känner så kan jag lova er att den dagen WAYN är slut, så kommer jag inte sluta skriva! En ny kommer komma upp, och kanske kommer allting utvecklas till att jag en dag kommer börja skriva böcker... Om den dagen kommer så finns de ingen annan jag kan tacka för det, än er! <3
Från början skrev jag WAYN för min egen skull, för att kunna fly undan verkligheten ibland, men det ändrades väldigt snabbt. Jag skriver inte för min egen vinning, jag skriver för er! Allt handlar om er luvies! <3
Inget kan ändra det, för ni är och kommer alltid att vara mina luvies! <3
De här skulle kunna bli hur långt som helst men jag hoppas attbudskapet gått fram <3
TACK ALLIHOP! <3
Jag hoppas verkligen att jag en dag får möjligheten till att träffa er alla en dag! Hur coolt vore inte de? :D
Love u guys! <3
//Madelene ❤❤❤

Kommentarer
Postat av: Jenny

Den är så inte tråkig !

Fetgrym !!!

:D<3

2011-10-26 @ 13:28:37
URL: http://jjennyaandersson.blogg.se/
Postat av: lollo

nawww så gulligt skrivet :') <3

2011-10-26 @ 15:01:43
Postat av: Sandra

Du får iallafall inte sluta skriva på WAYN fören om kanske 1-2 år!?..



Nej..skoja bara ;) Men iallafall inte än på ett tag! Eller aldrig..



DU ÄR GRYMT DUKTIG OCH...DET FINNS INTE ENS ORD! <3<3

2011-10-26 @ 16:32:34
URL: http://kkrazyguurl.blogg.se/
Postat av: Stephanie

Yep, folk! Hon är helt Seriös <33 Hon kallade sig själv Madelene! Det händer inte ofta <3 :)

Utan dig hade det inte blivit någon sida eller berättelse överhuvudtaget, så du borde tacka dig själv också Maddebanan :* <33 Det tänker iaf jag göra, tack <3

2011-10-26 @ 17:48:34
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0