Tips :) <3

Hej på er luvies :)
Tack för era underbara kommentarer! :) har fler kapitel färdiga, måste bara åka någonstans där jag kan lägga upp dem ;)
Men jag tänkte göra något jag lovade för ett bra tag sedan, nämligen lägga ut lite tips på hur jag skriver ^^ ni behöver inte läsa om ni inte gillar de, men en några av er sötnosar ville att jag skulle göra de här, så here we go ;) <3
Mitt första tips är att skriva de som du själv känner för och inte vad andra vill att du ska skriva. Absolut, de är bra att ta emot förslag, men följ ditt eget huvud :)
Sen så är det viktigt att ni alltid behåller er egen touch på det! Det märks oftast på sättet man skriver på vem det är som skrivit. Här på BC är ni till exempel vana med att läsa texter som är skrivna på ett sätt, och skulle min BFF skriva ett kapitel tror jag att ni skulle märka det rätt snabbt att de inte är jag som skrivit de. Hon är skitduktig på att skriva, bättre än jag, men vi skriver helt klart på olika sätt ^^
Sen något annat jag tycker är viktigt, gå aldrig på den obvious händelsen! Jag gör allt för att de inte ska bli så, även om de antagligen inte går så successivt alla gånger men jag försöker så mycket jag kan. Från vad jag hört av er läsare och som jag lärt mig av egna erfarenheter så är de mycket roligare när en text förvånar dig och folk gör sådant man minst anar istället för något som folk kan räkna ut.
Utveckla gärna era karaktärer så att personligheten inte direkt behöver bli beskriven, utan det lyser igenom allt dem gör och säger. Vem skulle kunna förklara med ord hur Dezzie är som person? Jag skulle nog inte kunna de och de är jag som gett henne personligheten (LOL) Karaktärerna får till slut liv, och man tänker sig dem som riktiga människor och inte personer i en novell.
Våga vara annorlunda! Vad jag har läst så har jag inte hittat någon novell alls som är precis som WAYN... Jag har aldrig gillat att vara som andra, eller tyckt om att folk direkt jämför mig med andra, så jag kör mitt eget race ^^ tydligen verkar det ju funka också eftersom att ni är många som uppskattar det jag gör! :)
Sen en sak till... Tvinga gärna inte era läsare att kommentera si och så mycket för att få kapitel. Är de inte roligare att läsa ord som läsarna självs är villiga att ge er? Jag är överlycklig över alla kommentarer! Ni får mig alltid att kr brett! <3 och dem kanske inte är 300 stycken, men jag är stolt över dem jag får och man ser på statistiken hur många läsare man har. Så var glada över dem ni får frivilligt, för dem betyder mer :)
Allt jag skrivit nu är bara det jag skriver utifrån och man måste absolut inte gå efter dem! Det är bara mina åsikter :)
Jag hoppas dock att dem var till hjälp! :)
Kram på er sötnosar! <33
Tack för att ni tror på mig så mycket, och framför allt stöttar mig i allt jag gör <3 right back at ya <3

Kommentarer
Postat av: Sabbe

Längtar till nästa kapitel! Tror du att dom kmr ut snart? :)

2011-10-16 @ 15:09:44
Postat av: C.

Sounds good!

2011-10-16 @ 16:09:52
Postat av: Emma

Stämmer helt klart överrens med hela din novell eller vad den du kallas :D har din bff åxå en blogg som den här? Vad heter den? :D <3

2011-10-16 @ 19:55:13
Postat av: hanna :)

har skrivit två kapitel till som jag skulle vilja att du läste och gav mig feedback på :)

du skriver så jäkla bra och jsg vill lär mig ;)

längatr ijjäl mig till nästa kapitel madde , lägg ut det snaaart ! :)

kramar <3

2011-10-16 @ 20:03:41
URL: http://bieberdreaming.blogg.se/
Postat av: Emma

Stämmer helt klart överrens med hela din novell eller vad den du kallas :D har din bff åxå en blogg som den här? Vad heter den? :D <3

2011-10-16 @ 20:31:02
Postat av: Malin

Hur många läsare har du ungefär?:)

2011-10-17 @ 15:34:26
Postat av: Damaris :)

Gillar du Justin då kan du läsa om honom varjedag på min blogg justindbswag.blogg.se



Kramis :)



P.S fin blogg :)

2011-10-17 @ 15:59:58
URL: http://justindbswag.blogg.se/
Postat av: jussan

hej ! jag älskar din novell/blogg, varenda dag går jag in på den för att kolla om du har lagt upp ett nytt kapitel. Men när du inte har de så har jag inget att läsa, har du något tips om någon annan bra novell blogg jag också kan läsa? :D

2011-10-17 @ 21:28:11
Postat av: Sandra

Seriöööst...längtar as mke till nästa kapitel! :D

2011-10-22 @ 15:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0