Bieber Cash's första "TÄVLING" luvies :D



Jaa vad säger ni? Vill ni bli förevigade i WAYN? ;)

Hahaha jag behöver en karaktär som kommer dyka upp lite då och då i WAYN, men som kommer ha en fast roll i novellen.
Är du intresserad av att "vara med" i WAYN?
Då gör du såhär;

  • Skicka ett mejl till [email protected] där du svarar på mina fem frågor :)

    1. Vad heter du?
    2. Hur gammal är du?
    3. Vem är din favorit i WAYN?
    4. Vem av killarna i WAYN tycker du bäst om BORTSETT från Justin?
    5. Varför vill du vara med i WAYN?
  • Berätta hur du är som person, hur du ser ut och beskriv din personlighet
  • Vänta på att jag läser igenom alla mejl och annonserar ut 'vinnaren' :)
TÄVLINGEN PÅGÅR TILLS PÅ SÖNDAG, DEN 19:E FEBRUARI :)

Så vad väntar ni på? Skicka ett mejl :) <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tagggggga :)

2012-02-17 @ 21:28:46
Postat av: mikaela

måste man mejla kan man inte skriva hör

2012-02-18 @ 11:45:11
Postat av: Anonym

Jag är 14 år gammal jag heter madicken(kalla mig maddie eller lolis) selden min favorit är Dezzie och Justin av killarna. Christian. Jag vill hemskt gärna vara med i WAYN för att folk ska få se att det finns folk som har det dåligt ställt men klarar av det ändå. Jag är en chey som älskar kan dansa, rida och har rätt så bra humor ;) jag är tjejen alla hatar och mobbar. Jag är tjejen som ingen vill ha . Du är ju vän med mig på fb så där kan du ju se bilder;) om jag kunde skulle jag skänka massor av pengar till behövande <3

2012-02-19 @ 18:06:53
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0