Blog Awards

'zup my sweet angels? :)

Jaani, jag är nominerad till, ironiskt nog, Bästa Justin Bieber Bloggen :) Om ni vill, gå in och rösta på mig, men jaa... Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer ^^ Haha det är en kul grej, men jaa, som Stephis så fint uttryckte det; Det är kul att vinna "en kul grej" oxå ^^ :) <3


[KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL INLÄGGET]

Juste, man får tydligen rösta hur många gånger som helst, och dessutom gärna mellan flera kategorier, så gör mig stolt och rösta så det brinner i tassarna på er ^^ På dem ni tycker är bäst :) <3



Jag har läst igenom min lilla chat-box till vänster och jag kan inte låta bli att le :) MEN det har INTE hänt någonting :) Ni behöver inte vara oroliga för min skull, jag mår bra :) Däremot var det först idag dem satte igång min telefon, så det är först nu jag kan börja slänga upp kapitel igen <3

Jag vet att jag missade det men GLAD ALLA HJÄRTANS DAG mina underbara änglar <3 Ni är helt otroligt fantastiska och jag förstår inte vad jag skulle göra utan er alla <3

Jag följer ALLA tillbaka på Twitter, och jag svarar även alla som tweetar mig (dessutom kan ni skriva upp att jag creepar också) så följ mig @Ditidinanayo och jag följer er tillbaka :) <3



Nästa kapitel kommer upp snart, #purplepromise <3

And for the last; I LOVE #BIEBERCASHFAMILY <3 Ni är hel underbara <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0