Where are you now - Kapitel 219


”Yeah, the cutest couple of the year, that’s for sure. We’ll be back on Monday with the woman with the hips, Shakira. We also have Matt Damon here and then I have a little surprise for you all. Thank you all for coming today. Oh, well, they’re just adorable. Yeah, I’ll see you later folks.” Pratade Ellen på. Jag registrerade hennes ord undermedvetet, vilket förvånade mig. Så fort jag höll på att bli uppslukad utav Justin, på något sätt, så registrerade jag allt runtomkring omedvetet, vare sig jag ville eller inte. I mina ögon fanns dock för det ögonblicket bara Justin. Justin, hans läppar mig mina och hans underbara närhet. Det var hos honom jag hörde hemma.


”Kan vi inte ha fetaste myskvällen ikväll? Allihop?” frågade jag vädjande till Justin när vi gick igenom flygplatsens tredje våning, hand i hand. Det var hundratals fans utanför byggnaden, men dem var inte ensamma, där Justin fanns existerade ju även alla paparazzis.

”Åh det vore helt underbart.” utbrast Selena instämmande bakom oss. Jag vred på huvudet och nickade mot henne. Greppet om min hand hårdnade lite och jag slängde en orolig blick på Justin. Precis som jag hade han solglasögonen på sig, men jag kunde ändå känna av hans hårda blick. Han störde sig på alla paparazzis, och det förstod jag mycket väl. Särskilt eftersom att dem stal uppmärksamheten från alla fans som bara ville få chansen till att träffa Justin. Melodiskt lutade jag mig närmare honom och kysste honom på kinden.

”Jag älskar dig.” viskade jag i hans öra och han vände huvudet mot mig, med ett avsevärt mjukare uttryck i ansiktet. Jag kände honom i alla fall tillräckligt mycket för att veta hur man fick honom att le, någonting som var oerhört nödvändigt att kunna.

”Jag älskar dig också.” svarade han, men han viskade inte. Han stannade till lite precis innanför dörrarna ut, där kamerorna smattrade över oss. Justin sträckte fram handen för att öppna dörren men jag hindrade honom snabbt.

”Jag har en idé. Ge mig din mobil.” sa jag och vände mig om för att gå tillbaka en bit. Det var lättare om vi stod mer i mitten av våningen. Förvirrat fick jag hans iPhone i handen och jag klickade mig snabbt in på twitter.

@justinbieber
I actually want to get the opportunity of meeting you all, so walk away from the doors and the papz ;)

@justinbieber
I’ll tweet you in a minute, telling you were to meet me. Trust me, I’m serious. Get away from the paparazzis :D

När jag var klar vände jag en hoppfull blick mot fansen som stod utanför och väntade på oss att komma ut. Till min lättnad började fansen viska mellan sig och dem började en efter en gå därifrån. Paparazzisarna struntade i fansen, även om det faktiskt inte fanns några kvar längre. Kenny mötte min blick och nickade innan han försvann med två vakter.

”Vad planerar du Dezzie?” frågade Jasmine förvirrat och jag log mot henne.

”Ni vill alla träffa fansen, eller hur? Men männen med sina kameror förstör för alla fans. Så jag sa åt dem att ta sig långt ifrån alla paparazzis, och sen vänta på att jag, eller snarare vänta på att Justin ska tweeta igen. Vi får helt enkelt möta upp dem någonstans där det inte är fullt med irriterande människor.” svarade jag och flinade stolt över min plan. Ibland var jag bra smart, det var omöjligt att förneka. Justin slog armarna om mig och överöste mig med massa pussar, i hela ansiktet.

”Du är bra smart ibland du. Det är därför jag älskar dig så mycket.” kromade han sig och jag skrattade åt honom. Han kunde vara så löjlig ibland.

”Du är skadad Justin.” fick jag fram mellan skratten efter att ha puttat bort honom. En handling som gick bättre än vad jag förväntat mig. Med ett äcklat uttryck i ansiktet torkade jag mina kinder. Han kunde inte vara normal nog att ge mig vanliga pussar, nej då, han skulle minsann kladda så mycket det vara var möjligt.

”Vad du ser missnöjd ut då Dezzie. Dags att dra nu, snabba på benen.” sa Kenny när han kom emot oss. Justin tog min hand igen och vi började gå efter Kenny som gick ner mot garaget. Väl därnere fick vi vara snabba eftersom att några smarta paparazzis hade chansat och letat rätt på Justin’s svarta Range Rover.

”Okej Dezzie, var ska vi?” frågade Kenny när han äntligen lyckades ta sig ut från parkeringen. Jag satt fram i passagerarsätet medan Justin, Selena och Jasmine satt i bak.

”Åk till Burger King.” svarade jag och hörde en suck från backsätet. Den kom från Justin, det hade jag redan räknat med innan jag uttalat namnet på restauranten.

”Justin, det är väl smartare att åka någonstans där folk inte tar för givet att du ska?” frågade jag och höjde ena ögonbrynet mot honom. Han himlade med ögonen men nickade instämmande. Jag började klicka på Justin’s telefon, som jag fortfarande hade i handen och skrev in en snabb tweet.

@justinbieber
Meet us at Burger King in 30 minutes ;) We just made the papz looks like fools. That’s how we rauhl! #swag #DW

Jag gav Justin hans telefon tillbaka och han la ner den i fickan utan att ens undersöka var jag skrivit. Det var annorlunda för att vara han.

”Åk runt lite. Vi ska inte vara på BK förrän om en halvtimme.” log jag mot Kenny, som nickade mot mig. Det kändes som om min hjärna började komma igång ordentligt igen, vilket var skönt. Jag ville att allt skulle gå tillbaka till det normala så fort som möjligt.



Ledsen luvies, det blev kort.
Men det får ni tyvärr nöja er med idag =/
Jag har inte sovit en blund i natt, och dessutom behöver jag lägga ner en massa tid för planer inför söndag ^^
Plus att jag har 28 bidrag att läsa igenom och luska ut en vinnare från... Tur att jag har en underbar bästavän <3

Anyways, tack för alla era kommentarer <3
Love you all, you know that <3


Kommentarer
Postat av: Josse

Hej! Lust att göra ett länkbyte? Kram :)<3

2012-02-20 @ 20:43:49
URL: http://foreverbbieber.blogg.se/
Postat av: Marielle

Så sjukt bra.. :) jag älskar hur du bygger Dezzies sätt att vara, och hela novellen! ♥♥♥

2012-02-20 @ 20:55:28
URL: http://firststeptwforever.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRYYMT!!

2012-02-20 @ 21:05:12
Postat av: Becka

Grymt bra!

2012-02-20 @ 21:11:27
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se/
Postat av: FIa

Bra kapitlet! Sorligt nog kan jag inte läsa bloggen under söndagen :( Ska resa hela dagen, ändå bort till Thailand, så tråkigt tycker jag! Menmen, får väl bli uppdaterad när jag kommer hem eller under resan. Du skriver grymt, kram!

2012-02-20 @ 21:13:58
Postat av: Julia

Hahahah!! Gud vad ThePapz blev dissade!<3 Fast det blir nog kaos inne på BK nu...

#Dezzie #Have #SWAG

2012-02-20 @ 21:23:30
Postat av: Stephanie

Aaaah! Fyyyyfan va hon är smart!!!!! <3<3<3<3 ^^ hahahhaha! åååh så klockrent!!!

2012-02-20 @ 21:31:20
URL: http://thepurplebubble.blogg.se/
Postat av: Calla.

Aaah gaah hur sjukt swag är inte Dezzie!? Man blir ju avundsjuk av hennes hjärnkapacitet asså! :o

2012-02-20 @ 21:43:20
Postat av: ebba

awesome !! hon är smart!! :)

2012-02-20 @ 22:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0