PÅ G

'zup luvies?!

Jag vet att det tagit tid innan kapitel kommit upp, men jag vill bara att ni ska veta att jag jobbar för fullt med dem! :) Hinner inte skriva klart kapitel 183 idag då jag ska åka hem till Västerås igen... Men jag tänkte bara påpeka för er allihop att jag KOMMER skriva i helgen!

Skriver mycket hellre massa kapitel än pluggar matte, det kan jag lova er!

Anyways... Jag ska skriva och skriva och skriva! Sen slänger jag upp kapitel på måndag när jag kommer tillbaka till skolan :)

Puss och Kram på er alla <3


Kommentarer
Postat av: Alma

Okej, jag frågade ju innan om du var intresserad av länkbyte, så ska vi bara lägga till i menyn eller i inlägg?:)

2012-01-13 @ 21:59:08
URL: http://justindbieberstories.webblogg.se/
Postat av: sonja

hejsan! bieberword.blogg.se har en tävling där man kan vinna justins hörlurar!!! gå in och tävla du oxå :D

2012-01-16 @ 20:22:53
Postat av: Madeleine

It's monday. A chapter. No. What's happening?

2012-01-16 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0