Ni förtjänar en förklaring...

Förlåt allihop! Jag menar det verkligen. Jag har klickat mig in här på bloggen en hel del bara för att se vad som händer... Och har insett att ni fortfarande finns kvar och väntar. Det ger mig dåligt samvete så klart, eftersom att det faktiskt är ni som blir lidande. Och jag förstår hur du tänkter Nina (i chatrutan till vänster)... Och du kunde ha haft rätt också, om det inte vore så att du inte vet vad allting handlar om.

Jag tycker inte om att blotta det här, men samtidigt förtjänar ni alla att få veta, så underbart fantastiska som ni är <3

Jag mår skit numera, på grund av en hel rad olika orsaker. De handlar bland annat om min pappa och resten av min familj... Men utöver det så blev jag våldtagen för ett bra tag sedan... Ett bra tag hade jag förträngt allting, tills för ett par veckor sedan då jag drömde om allting och sen dess har jag börjat få flashbacks.

I april någon gång slutade jag äta i princip... Jag var liksom inte hungrig alls... Men sen jag drömde om våldtäkten har jag inte fått behålla någonting jag försökt äta... jag spyr upp allting jag får i mig, och det är inget jag väljer att göra. Jag stoppar inte två fingrar i halsen... Jag spyr ändå :(

Så så är det... Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv längre. Jag blir bara smalare och smalare... jag går ner mer och mer i vikt. Jag sover mer och mer för att kroppen inte har någon näring att använda till energi... My life sucks right now...

Men de är något som hänt den senaste tiden... Innan dess så var det de där som skrämde mig... Kommer ni ihåg i början av WAYN? Christopher som var otrogen mot Dezzie... Dramat... Allt de? De som fick mig att inte skriva på WAYN var för att i princip exakt de hände mig. Min pojkvän va otrogen mot mig o.s.v... Jag började snacka med en kille som heter Johan och han försökte hjälpa mig. Sen fortsatte jag och Conny vårt förhållande... Fattar ni? C = Christopher... Men C är även Conny i de perspektivet... J = Justin... Men J är även Johan... Allting skrämde mig så otroligt mycket så jag vågade inte fortsätta skriva på WAYN för jag ville inte att mitt liv skulle ta den vändningen... Jag menar... Dezzie och jag är samma person redan som de är...

Men ja... De va lite kort om allting... Och nu vet ni iaf...

Förlåt <3

Kommentarer
Postat av: Nina

Förlåt och ursäkta åt alla för att jag verkar helt idiotisk, men nu till dig madde: har du sökt proffesionell hjälp? eller hjälper det inte att prata om? nej du hade rätt, jag visste inte vad som hade hänt men nu när jag vet det får jag mer som håller mig kvar, för nu vill jag att du ska veta att innan trodde jag att det var en vanlig depression men nu vet jag, och finns här och stöttar dig om du behöver det. så Förlåt.

Svar: Du behöver inte be om ursäkt gumman <3 Jag har inte tagit illa upp på något sätt alls <3 Jag tyckte bara att ni alla var värda att veta. Ni har stöttat mig igenom så otroligt mycket, och jag hoppas att ni ska kunna stötta mig igenom det här också. Jag behöver bara lära mig att öppna upp och välkomna hjälp med öppna armar <3Tack för allt hjärtat <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-07-17 @ 23:28:50
Postat av: Johanna

Finnd alltid gumman <3333

Svar: Tack detsamma hjärtat <3333
idamadelenemoren.blogg.se

2012-07-17 @ 23:34:34
URL: http://byjjohanna.blogg%2Cse
Postat av: madicken

Du haar inget att säga förlåt för madde!
jag har inte blivit våldtagen dock men jag har blivit mobbad och misshandlad sen förskolan jag försökte förtränga ALLT vilket slutade med att jag slutade gå till skolan för att jag var rädd men när jag väl var där stötte jag ut alla och slutade äta men isländan så kmr sommarlovet och jag har börjat äta jag stödjer dig genom ALLT !<3

2012-07-18 @ 12:12:34
URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se
Postat av: Anonym

Åhh Gud om jag bara kunde hjälpa dig på något sätt. Jag trodde verkligen inte att det skulle hända dig. Så hilma ledsen. Du vet att vi finns? Åhh alltså jag önska att allt kunde vara en dröm istället riktigt. Du förtjänar inte det här och inte någon annan heller. Men jag hoppas att du på något sätt för hjälp. Finns för dig <3333333333

2012-07-18 @ 13:41:33
Postat av: Nina

Såklart vi finns här och stöttar fortfarande!<3 ta den tid du behöver och oroa dig inte för oss <3

2012-07-19 @ 01:35:40
Postat av: Calla

Jag har gått runt och tänkt på BC näst intill var dag, undrat ifall du någonsin skulle blogga. Jag är ju vän med dig på facebook och har förstått att allting inte riktigt står rätt till, men att det var så här.. Jag ber bara så hemskt mycket om ursäkt - för alla oss - hur vi har bett dig om att skriva, frågat när du kommer tillbaka och rent av stalkat dig där det nu har gått att göra det. Det är inte så många som upplever det som har hänt dig, och jag själv har ju varken blivigt våldtagen eller liknande, så jag kan inte känna det medlidandet jag vill ha. Men jag tror vi alla får någon slags klump nu. Jag vet själv att det är min favoritnovell, samt mina kompisar Hale, Julia och Miriam som jag även har tipsat de till BC.
Men vill bara att du ska veta att jag finns här lika så som massa andra. Du har många bra läsare, och många bra lyssnare också för den delen. Det finns alltid folk som ställer upp för dig, vad som än händer, glöm aldrig det. <3

2012-07-19 @ 11:41:47
URL: http://callafahlen.blogg.se
Postat av: Julia

Jag vet inte vad jag ska säga... Men du behöver verkligen inte ursäkta dig för någonting! Visst har det vart lite trist när du inte skrev, men alla har förstått, och nu förstår vi ännu mer.<3 Och snälla bli bättre! Hur svårt och jobbigt det än är, snälla! Vi billionte förlora nån som du<3
Och det viktigaste är att du inte får skriva på BC om du inte vill, för då väntar vi hällre... /Kram Julia

2012-07-20 @ 00:46:46
Postat av: Alina

Åh Gud, varför skulle du be om ursäkt för en sån sak?
Jag är så ledsen, önskar jag kunde hjälpa dig på nåt sätt...
Men du, gör det du känner för, alltså är du rädd för att fortsätta, så fortsätt inte.
Det är inget snack om saken...
Hoppas du blir bättre snart <33

2012-07-20 @ 20:16:56
URL: http://novelleromjustindrewbieber.blogg.se
Postat av: Anonym

VI kommer ALDRIG GÅ VIDARE utan VI väntar på DIG :)

Svar: Tack så mycket, det värmer så otroligt mycket! <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-09-21 @ 12:00:27
Postat av: Majs :3

Ehm kommer du inte skriva klart?? D: eller asså jag har precis börjat läsa och jag vill veta om du ska skriva klart den. Den är iallafall asbra och jag vill gärna läsa till slutet :)

Svar: Jag vet inte riktigt än om jag kommer skriva klart den eller inte. Och om jag kommer skriva klart den så vet inte när den blir klar =/
idamadelenemoren.blogg.se

2012-09-24 @ 12:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0