Information + Uppdatering

Hello luvies!
 
Hur har ni det nuförtiden? Vad händer i era liv? Något roligt som hänt?
 
Jag hoppas att allt är bra med er alla, och att ni vill uppdatera mig om vad som händer. 
Med mig är det hyfsat bra, trots omständigheterna. 
Saknar dock Bieber Cash, WAYN, Dezzie och så klart er! 
Jag skulle verkligen vilja ändra på det också, men är inte säker på att det går egentligen. Det har tagit för lång tid känns det som, även om det verkar som att folk hoppfullt besöker bloggen varje dag ändå, och det är jag så sjukt tacksam över! <3
 
Vad jag har för syfte med den här texten är just det, jag vill komma igång med WAYN igen, och skriva klart den, för jag vet att många väntar på en fortsättning och ett slut. Även jag gör det ärligt talat. Jag vet hur den ska sluta, jag har till och med redan skrivit klart det kapitlet, men det är vägen dit som är lite smått komplicerad än så länge. Jag har haft så stora planer på vad som ska hända, inte bara med Dezzie och Justin, utan med flera av karaktärerna, och det positiva i det hela är att allting är nedskrivet i ett dokument på min dator. Det negativa är dock att om jag ska följa alla mina planer så kommer den resterande delen av novellen bli i princip lika lång som den är från början tills nu, om jag inte kortar ner det och använder mig av återberättning. 
 
Jani, som ni kanske märker så är idéerna och spekulationerna oändliga, och jag har insett att jag inte klarar av att avgöra det här själv. Även om det är jag som skriver den, så är ni alla en så oändligt stor del av den, så nu är det er tur att påverka WAYN, mer än vad ni redan gjort. 
 
Dem som är intresserade av att hjälpa till att påverka WAYN, får mer än gärna skriva till mig på facebook, om ni är vän med mig där, på kik H3llbunny, på mejl, [email protected], eller vart det nu mer går att skriva. Kom med förslag om vad ni tycker ska hända. Ska jag köra på mina ursprunliga planer trots att det kommer bli många fler kapitel? Ska jag köra på mina ursprungliga planer men korta ner det så det inte blir lika mycket? Eller ska jag försöka avsluta den så fort som möjligt? Det är upp till er nu luvies, för hur det än är så är både WAYN och ni värda ett avslut! <3
 
-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-
 
Det var den informationen jag tänkte dela med mig gällande bloggen och WAYN, och nu tänkte jag bjuda på en uppdatering om mig, för den som är intresserad av att veta det. För er som inte är det, ni behöver inte läsa längre för jag kommer inte smyga in nån mer info om Bieber Cash, så ni missar ingenting ;) 
 
Anyways. Vad har jag gjort då? Jo, som ni vet sedan innan så var jag ju med om en operation i juni. Vet däremot inte om jag berättade vad det var för operation, men läkarna tog i alla fall bort en tvillingcysta som jag hade på min vänstra äggstock. Jag var jätteneddrogad med smärtstillande i form av morfin när läkaren som utförde operationen berättade vad det var för något och vad det innebar, så jag kommer inte ihåg så mycket om vad han sa. I alla fall så har jag kollat upp det efteråt, men glömt bort det, så sök på google om ni vill veta vad det är :P
 
I alla fall. För några veckor sedan blev jag rädd att jag hade fått tillbaka cystorna, för jag får inte min mens som jag ska (okej kanske lite too much information här ^^), och det har jag väl egentligen aldrig fått, men jag uppsökte i alla fall en läkare och jag fick genomlida en obehaglig undersökning, och efter prover så fick jag reda på att jag har en sjukdom som kallas PCO. Det innebär att min kropp inte fungerar som den ska. Min mens fungerar inte som den ska för att det är något hormon som min kropp saknar.. På grund av det kommer mensen lite som den själv tycker, jag blev varnad för att jag antagligen inte kommer kunna bli gravid naturligt, och får inte läkarna till mensen så att den fungerar som den ska igen så kan jag få cancer... Yeah, that's the ugly fucking truth.. Sucks! =/ För att få igång allting som det ska så ska jag försöka käka p-piller i 3-6 månader, för att se om den kommer igång som vanligt, och gör den inte det så kommer jag behöva ta hormonsprutor dagligen, viilket kommer bli intressant eftersom att jag är livrädd för sprutor och då helt plötsligt ska sticka in dem i mig själv en gång om dagen xD Även blivit informerad om att ifall jag kommer börja med hormonsprutor och jag mot förmodan blir gravid, så är det oftast fler än två foster O.o Frågade min pojkvän om han ville bli pappa till femlingar.. Haha hans reaktion var obetalbar (aa)
 
Anyways, annars rullar livet på helt okej. Pluggar upp mina betyg så jag ska kunna skaffa mig ett jobb, blivit tillsammans med min bästa vän, vilket känns underbart, flyttat ihop med honom i en etta där vi tillsammans har en 3,5 år gammal hankatt som är min lilla bebis, och jag känner att jag växer mig starkare och starkare för var dag som går :) 
 
Som vanligt lyckas jag alltid råka ut för alla rötägg till "vänner", så återigen har jag blivit sviken, och för tillfället umgås jag inte så mycket med någon alls egentligen. Kan ju iofs bero på att jag lever ett vampyrliv för tillfället ^^ Haha jag har vänt så mycket på dygnet så jag är vaken om nätterna och sover på dagarna. Lite kasst eftersom att jag blir helt knäpp i huvet, och dessutom går i skolan på dagtid och inte under nattetid ^^ 
 
Hur är det med er då? Kommentera gärna och berätta vad ni har för er och hur det är med er :) 
 
Puss och kram! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh HEJJ Madde!!! That obetalbara moment när man ser att du skrivit, UNDERBART! I alla fall, som svar på första delen; enligt mig får du gäärna skriva klart så långt du kan, utan att förkorta ner något för du skriver så sjukt bra :D! Och jag lovar att hur du än väljer att göra så kommer det bli perfekt!

Andra delen; vilka bekymmer du har :( jag HOPPAS verkligen att du får tillbaka mensen och att du slipper cancer... Men om man ska se det från den positiva sidan, visst vore det coolt att ha femlingar? ;) skämt åsido så tycker jag du förtjänar att må suuperbra! Men en snabb fråga, i WAYN så kan ju inte Dezzie få barn, tog du det från dig? :).

Förslag på vad jag tycker ska hända; jaa, Dezzie vill ju inte gifta sig, så inget giftermål om inte Justin lyckas övertala henne förstås ;) men jag skulle gärna vilja ha fler pranks! Och mindre drama (inte för att du har mycket men vissa noveller har liksom 70% drama - då fastnar man inte lika lätt i berättelsen). Sedan så skulle Dezzie kanske kunna fira jul hos Justin's familj - MASSOR av pranks hehe ;). Kanske att hmm Justin överraskar henne med något, typ en resa där dem såklart kan ta med deras lilla Shawty (om dem har kvar henne ;)). Hoppas du är nöjd med mina förslag! :D

/ johanna

Svar: Hej Johanna! :)
Åh vad underbar du är!! Det är helt obetalbart att få såna här kommentarer! ❤

Jag hoppas oxå att allting börjar funka som det ska, men visst vore det fränt med femlingar ;) haha dock väldigt jobbigt och jag tror inte jag skulle orka med det ^^
Svaret på din fråga är Ja :) Dezzie är nästan helt och hållet utformad efter mig så de flesta sakerna kommer från mig :)

Tack så mycket för dina åsikter! Du hjälper jättemycket!!
Underbar!! ❤

Kram kram
Madde ✌️😘❤️
idamadelenemoren.blogg.se

2014-02-24 @ 00:21:13
Postat av: Siri Olsson

Åhhh! Bästa Madde! Blir så glad över att se att du har skrivit. Du lyckades göra min dag ännu en gång!
Jag tycker du ska köra på din ursprungliga plan. Kommer älska varje kapitel du skriver minst lika mycket som de du redan skrivit. Du vet redan att jag älskar din novell, men säger det ändå igen! Älskar den och kan inte få nog av den. Kan knappt räkna hur många gånger jag läst om den vid det här laget. Kan nästan lova dig att ingen blir gladare än jag när nästa kapitel kommer. Och den dagen då novellen är slut kommer bli en sorgens dag. :(


Tycker så synd om dig Madde. Du som är en sån underbar person förtjänar verkligen inte att behöva stå ut med så mycket skit. Håller alla tummar och tår för att d får din mens och slipper allt vad cancer heter. För dig borde ingen kunna vilja något ont, du är för bäst för det. Tycker det är väldigt synd att du fått stå ut med så många idioter till människor. Men se det positivt, nu vet du att de inte är några äkta vänner och det är de som förlorar något. De förlorar vänskapen och tilliten från en helt underbar person.

Kraaaam på dig underbaraste Madde
/Siri♥

Svar: Åh gud vad underbar du är gumman! <3Tack så jättemycket för din åsikt, tror jag ska köra på de ;) Och håller med dig, det kommer bli en sorglig dag när WAYN är slut :(

Hjärtat du är en diamant, tack så mycket för alla fina ord! <3 Så underbart vacker person du är!

Kram på dig också bästa Siri! <3

//Madde :) <3
idamadelenemoren.blogg.se

2014-02-24 @ 22:48:36
URL: http://sharedpassions.horseworld.se
Postat av: Karin

Hoppades länge att du skulle börja skriva igen, men gav änna upp hoppet för ett tag sedan så blev galet glad när jag såg att du uppdaterat!!
Känns som att du råkar ut för massa saker som en annan bara kan ha mardrömmar om.. Men jag hoppas att trots allt som hänt att det är bra med dig!!! Du är en wonderwoman och skit stark! :D
Hade tänkt att försöka hålla mig väldigt kort i denna kommentaren, men skulle bara vilja säga att jag älskar din novell och jag skulle gäääärna vilja läsa den långa versionen, alltså den detaljerade för det betyder att jag får följa din novell mycket längre!!
Kram och hoppas att allt går bra med dig

Svar: Jag gav oxå upp hoppet, men tanken har alltid legat och knagit inom mig, så nu kör vi :)
Jag blir starkare och starkare så snart är det nog inte så mycket som biter på mig :) föredrar dock catwoman, men de är ju en smaksak ;)

Vilken tur att jag äääälskar långa kommentarer då :3
Haha men tack för ditt förslag :)
Ha en bra dag ❤
//Madde
idamadelenemoren.blogg.se

2014-02-25 @ 21:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0