Sugna på ett nytt kapitel? :)

Hej alla mina små änglar <3
Först vill jag bara tacka för alla era kommentarer, de känns skönt att vara tillbaka, även om de nog kommer ta ett litet tag att vänja sig vid det och komma in i samma rutin igen nu när jag har en annan typ av liv mot vad jag haft tidigare.
Men som sagt så känns de skönt att vara tillbaka :) och jag blev lite smått förvånad över hur många det är som faktiskt är kvar :') tack för det <3

Meeeeen vilka är nyfikna på nästa kapitel? ;) om ni klickar er in på fb och söker på biebercash.blogg.se så kommer gilla-sidan upp, och vem vet, det dyker kanske till och med upp en liten snealpeak ;)

Puss på er mina änglar! ❤ ❤ ❤ ❤ ❤

//Madz


Kommentarer
Postat av: johanna <3

Såklart vi är sugna på ett nytt kapitel!!!! Älskar BC och hoppas du fortsätter länge! Vet inte vad jag ska göra om du avslutar novellen helt ärligt... Haha :) <3

Svar: Ledsen att det tagit sån tid, men nu är det uppladdat iaf :) Älskar er också och jag ska försöka fortsätta så länge jag bara kan :) <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-10-05 @ 15:57:14
URL: http://jojoshrna.blogg.se
Postat av: Julia;

Jag vill ha ett nytt kapitel!!!!:)

Svar: Here you go ;) <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-10-05 @ 19:04:43
Postat av: Anonym

Vi vill ha ett nytt kapitel! <3

Svar: Here you go ;) <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-10-06 @ 14:02:37
Postat av: Anonym

jaaa vi vill ha ett till kapitel

Svar: Here you go ;) <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-10-06 @ 14:02:38
Postat av: Loool

Omfg. hur gör du? har läst om allt fran första inlägget pa bc. har nog aldrig gratit,skratta,lett saa mkt bara av att läsa en novell. du far allt o verka sa verkligt och jaaa... en fraga.. skulle jb lr hon kunna fa nagot problem o typ cutta sig lr na. jag har gjort de och de skulle fa mej o ma bättre om du kunde skriva om de. anyways i lllluuuuvvvveeee din novell och du skriver j'vligt bra. krm lollo <3

Svar: Haha vad kul att du gillar de :') Så underbart att höra :')Frågor av alla slag är alltid välkomna :) Ehm, i WAYN kommer det inte hända någonting sådant. Just för tillfället så ligger det väldigt ömt till hos mig då jag har gjort det en tid och mår fortfarande dåligt över det och därför har täckt en del av de med en tatuering. Men jag kan garantera dig Lollo att det kommer i antingen nästa novell eller novellen därefter :)
Puss och kram :) <3
idamadelenemoren.blogg.se

2012-10-16 @ 22:26:52
Postat av: Anonym

JA VI VILL HA NYTT KAPITEL NU :)

Svar: There you go ;)
idamadelenemoren.blogg.se

2012-10-28 @ 11:11:38
Postat av: sara

hoppas det kommer upp ett nytt kapitel snart!!!
du skriver hur grymt som helst!
ska du till justins konsert när han kommer till sverige? <3 #BieberCashFamily

Svar: Hej :) Jag vet att det tar lite tid, men nästa kapitel is in progress :) Tack så mycket :) Jättekul att du gillar det :')
Tyvärr inte, jag hade velat men det är som det är. Ska du dit? :) Kram på dig <3 #BieberCashFamily
idamadelenemoren.blogg.se

2012-11-13 @ 20:37:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0